BasBQ
Beef en Steak

Mijn eerste PP sessie!

Tot nu toe hou je de juiste volgorde goed aan.  ;)

Dat bonkie vlees ziet er zeer goed uit.
 
BBQgrafiekPP10-9-11_htm_m4eff2702.jpg
 
Zo kom net van me werk, en zie dat je een mooie sessie achter de rug hebt.
Ziet er allemaal erg lekker uit.
Krijg er zelf ook weer trek in.
 
En hier zijn de laatste maar wel de belangrijkste foto's, na het pullen en op een broodje. Na zo'n sessie smaakt het helemaal lekker! Nu eerst slapen.

IMG_2126.jpg

IMG_2127.jpg
 
Goed gedaan Martijn. Leuke ervaring zo!
 
Goh, mooie sessie joh! En de beloning is natuurlijk dat heerlijke broodje :D
 
Hmmm, nu heb ik trek gekregen in PP, heb je nog genoeg over? Ljouwerd is niet zover van hier.
 
LoL, voor mijn nu is jouwerd net iets te ver 10.500 km, maar gelukkig ken ik hier wel elke dag naar de churrascaria om een stukkie vlees te eten.
Maar een PP zit er helaas niet in. krijg er wel weer trek in als ik deze foto's zie
 
@ RoBBQ :Ja Brazilië is wel afzien natuurlijk, gelukkig mogen wij waarschijnlijk samen naar Duitsland volgende maand. BBQ's maar meenemen?
 
Dank voor alle leuke reacties, het was erg leuk om te doen! Het nadeel is dat het zo lekker is dat er weinig overblijft voor in de vriezer... Dat wordt snel weer een nieuwe sessie. ;)
 
Makro heeft tot 19 september de procureurs in de aanbieding.
Ga komende week ook een doosje halen.
Heb hier net het laatste bakje uit de vriezer gevist...
 
Misschien moet ik ook een doosje halen. Heb alleen een kleine vriezer :( Ik ga denk ik wel de volgende keer het anders aan pakken. Dan leg ik hem of ze (misschien wel meer dan 1) er 's avonds om 22:00 op en ga ik lekker slapen. Dan na 4 uurtjes even checken en dan weer 4 uurtjes slapen. Ben erg benieuwd hoe dat gaat op een keteltje, maar heb het idee dat als de schuiven goed staan de temperatuurwisselingen niet snel gevaarlijk groot zijn. Ergste wat er kan gebeuren is dat de boel uit gaat, maar dat lijkt me sterk. Lijkt me wel een leuk expiriment in elk geval. :)
 
Procureur is vrij vergevend, dus wat te hoog of wat te laag is niet zo heel erg ;)
 
Ik leg met lange sessies altijd 2 bakstenen naast de kolen, zo heb ik een warmtebuffer.
Scheelt aardig voor het schommelen van de temperatuur.
 
Martijn zei:
Misschien moet ik ook een doosje halen. Heb alleen een kleine vriezer :( Ik ga denk ik wel de volgende keer het anders aan pakken. Dan leg ik hem of ze (misschien wel meer dan 1) er 's avonds om 22:00 op en ga ik lekker slapen. Dan na 4 uurtjes even checken en dan weer 4 uurtjes slapen. Ben erg benieuwd hoe dat gaat op een keteltje, maar heb het idee dat als de schuiven goed staan de temperatuurwisselingen niet snel gevaarlijk groot zijn. Ergste wat er kan gebeuren is dat de boel uit gaat, maar dat lijkt me sterk. Lijkt me wel een leuk expiriment in elk geval. :)

Zo heb ik het de vorige keer ook gedaan en dat is me zeer goed bevallen. Een draadloze thermometer is dan trouwens wel handig, hoef je je bed niet eens uit om de temp te controleren.
 
Nosmo zei:
Martijn zei:
Misschien moet ik ook een doosje halen. Heb alleen een kleine vriezer :( Ik ga denk ik wel de volgende keer het anders aan pakken. Dan leg ik hem of ze (misschien wel meer dan 1) er 's avonds om 22:00 op en ga ik lekker slapen. Dan na 4 uurtjes even checken en dan weer 4 uurtjes slapen. Ben erg benieuwd hoe dat gaat op een keteltje, maar heb het idee dat als de schuiven goed staan de temperatuurwisselingen niet snel gevaarlijk groot zijn. Ergste wat er kan gebeuren is dat de boel uit gaat, maar dat lijkt me sterk. Lijkt me wel een leuk expiriment in elk geval. :)

Zo heb ik het de vorige keer ook gedaan en dat is me zeer goed bevallen. Een draadloze thermometer is dan trouwens wel handig, hoef je je bed niet eens uit om de temp te controleren.

Die staat op mijn verlanglijstje voor mijn verjaardag (helaas pas in december). Vind hem alleen wel aardig aan de prijs, zeker als je de verzendkosten er bij rekent. Moeilijk ook om uit te vinden waar in de EU het ding geleverd wordt en dan ook nog door iemand die verzend naar het buitendland...
 
Blacklegend zei:
Ik leg met lange sessies altijd 2 bakstenen naast de kolen, zo heb ik een warmtebuffer.
Scheelt aardig voor het schommelen van de temperatuur.

Die had ik niet bij de hand de afgelopen keer, dus lag er een halve stoeptegel in, gaat je rooster wel wat scheef van hangen... ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan