BasBQ
Beef en Steak

mijn bierfust UDS

Dat ziet eruit als een mooi en stevig apparaat!
 
Wat ongeloveloos mooi! Ik doe het je sowieso niet na, maar ik ben benieuwd naar het eindresultaat en de werking van dit RVS monster.
 
Komt er nog een likje verf op?
 
Goeden avond

De kerst achter de rug en nu voor een paar dagen in de Deense duinen om daar ook oud en nieuw te vieren.
Staat hier een weber 47cm en ga morgen proberen  voor het eerst mooink  ballen te maken.

Onder de kerstboom bbq kolen en kersen hour snippers gevonden, maar ook een  injecteerder  :)

inmiddels is de schoorsteen afgelast , gezuurd en gestraald
siliconen doorvoeren  zijn ook binnen

Probeer een foto hier op de IPad bij te voegen maar dat lukt mij niet  :blush:

Over een week of 2 is de gehele UDS afgelast , gezuurd en gestraald en kunnen we met de afwerking beginnen.

wens iedereen een heel goed oud en nieuw toe  en met veel stook plezier voor 2016

Fred


 
goeden middag

weer wat opgeschoten met de UDS
het rondom lassen is klaar , inmiddels een dop voor de bodem en een schoorsteen gemaakt

mawks4.jpg


met een deksel zodat we kunnen temperen indien nodig

2lbfb41.jpg


verder ook nog een injector , 2 doorvoeren en 2 Ikea thermometers  binnen gekregen

2dmf61i.jpg


het wordt wel wat  :)
 
Goed bezig!
 
Ziet er erg goed uit. Ben benieuwd naar het eindresultaat en vooral z'n maiden run  :)
 
Mooi project, benieuwd naar het eindresultaat!
 
Hier kan ik nu echt jaloers op worden....... wat gaaaaf
 
Mooi zeg!
 
Super gedaan , echt top !
rvs bewerken staat ook nog op mijn verlanglijstje maar eerst moet ik me es een laspostje regelen ...iemand een tip welk toestel en waar te kopen ?

Steve
 
Terug
Bovenaan Onderaan