Hoi,
Ik heb een weber en de MEATER+ en dat is een prima begin hoor! Wel moet je je realiseren dat in tegenstelling met een Komado de Weber meer zal gaan schommelen qua temperatuur en in grotere variaties... Low en slow kan natuurlijk, maar vereist wel continue aandacht. De deksel thermometer op een Weber is waardeloos, dus regel de temperatuur vooral in op basis van je meater ;-) ik zelf heb uiteindelijk een BBQ controller aangeschaft van BBQ Guru (ze hebben net nieuwe) die de ketel zelfs in slecht weer keurig op 1-2° houdt van de gewenste temperatuur... en dan zit je wel in Komado grill land qua nauwkeurigheid... kan je altijd nog doen... ik heb dus een oude Weber met controller zo omgebouwd dat ik uiteindelijk 600€ kwijt was in totaal, maar daarvoor wel veel meer oppervlak heb voor minder geld en heb erg veel plezier en lol van... maar volgens mij ben je al prima op weg... hierbij een fotootje van mijn bouwsel en brouwsel (Indische babi pangang spareribs)
Ribrekje komt bij IKEA vandaan en is eigenlijk een pandekselhouder geloof ik... een veel gebruikte hack op BBQ forums
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk