BasBQ
Beef en Steak

Lonny's Homemade BBQ Rubs

  • Onderwerp starter Pit Boss Lonny
  • Startdatum
P

Pit Boss Lonny

Gast
Nu het zo weer zomer begint te worden ben ik weer begonnen met het maken van "Lonny's Famous Homemade BBQ Rubs" Het kleine zwarte "Moleskine" boekje wordt weer voor de dag gehaald en recepturen worden bijgeschreven. Ik heb er weer twee gemaakt en zal deze in de komende week uitproberen. Zodra de samenstelling goed is zal de recepturen hier voor het genootschap plaatsen. De labels voor mijn originele "Mason Country Jars" zijn al klaar  :)



e4d476ce.jpg


c46ac3cf.jpg


Veel BBQ plezier en ...There You Go.
 
ik ben benieuwd, je labels zien er in ieder geval al goed uit.
Ben je een fan van Merle Haggard?
 
Leo zei:
ik ben benieuwd, je labels zien er in ieder geval al goed uit.
Ben je een fan van Merle Haggard?

Dank je  :) en ja al sinds ik hem in mijn geboorteland voor het eerst hoorde en zag. Heb zelfs als Lineman in zijn geboortestad Bakersfield gewerkt en 20 Mile van hem vandaan gewoond  :)

Recepturen van de Rubs volgen.
 
hij heeft idd erg goede muziek vind ik
 
Als de rubs net zo goed zijn als de labels, dan zit dat wel goed.
Zien er mooi uit.
 
Lijkt er op dat we een USa invasion hebben 8)
 
No funny business here!
 
Ik heb het draadje even verplaatst, het receptendeel is voor.... recepten ;)

Voor de recepten hebben we ook een bepaalde structuur, foto van het eindresultaat, dan de ingredi?nten en daarna de bereiding.
 
Alabama zei:
RoBBQ zei:
Lijkt er op dat we een USa invasion hebben 8)

Tja, nu moeten we oppassen met de grapjes  :D

Ja wij lijken wel van die onnozele boertjes maar we hebben alles in de gaten hoor! ;)
 
noskos zei:
Ik heb het draadje even verplaatst, het receptendeel is voor.... recepten ;)

Voor de recepten hebben we ook een bepaalde structuur, foto van het eindresultaat, dan de ingredi?nten en daarna de bereiding.

Yes Sirrrrr, begrepen  :) Zal er aan denken en ben nieuw hier dus vergeef het me  :)

Lonny, " there you go"
 
No worries Lonny, we willen dat deel graag als een soort online BBQ kookboek houden, dus als alles met een recept begint is het voor iedereen makkelijk te raadplegen zonder dat je eerst misschien door 3 pagina's tekst moet voor je je receptje vind.
 
noskos zei:
No worries Lonny, we willen dat deel graag als een soort online BBQ kookboek houden, dus als alles met een recept begint is het voor iedereen makkelijk te raadplegen zonder dat je eerst misschien door 3 pagina's tekst moet voor je je receptje vind.

Helemaal meen eens, en goed doordacht. Overigens echt een geweldig forum en maakt mijn BBQ gekte nog gekker  :)

Fijne Pasen en fijn weekend.

Lon.
 
Inderdaad. Erg mooie labels, mooie spreuk ook trouwens!
Des de benieuwder naar de recepten..
 
Altijd welkom bij mij die nieuwe "probeersels"  ;D
 
Terug
Bovenaan Onderaan