BasBQ
Beef en Steak

KJC Kontrol Tower op KJC I

Visca

Kooltjesharker
Berichten
124
Zijn hier meer mensen die de standaard top vent van hun Kamado Joe Classic vervangen hebben voor de Kontrol Tower die ook compatibel is met de KJC I (en II of III)? Ik heb dat net geprobeerd en hij zit er heel losjes op, ik kan hem heen en weer bewegen op het Keramiek, terwijl de originele top vent strakker op het keramiek en het stukje vilt viel en dus niet zo makkelijk bewoog.

Is dit gewoon oké, of is het de bedoeling dat je er iets aanvullends voor gebruikt zodat ie wat steviger komt te zitten?
 
Ik heb dat, een laagje extra vilt (gewoon er overheen plakken) doet wonderen.
Als je geen vilt hebt kun je bij KJ om vragen, heb je na een weekje een stukje wat er perfect op past in huis.
Succes!
 
Ik heb dat, een laagje extra vilt (gewoon er overheen plakken) doet wonderen.
Als je geen vilt hebt kun je bij KJ om vragen, heb je na een weekje een stukje wat er perfect op past in huis.
Succes!
Thanks, ik ga KJ maar eens mailen :)
Plak je dat vilt op de bestaande laag vilt op de KJC, of aan de binnenkant van de Kontrol Tower?
 
Thanks, ik ga KJ maar eens mailen :)
Plak je dat vilt op de bestaande laag vilt op de KJC, of aan de binnenkant van de Kontrol Tower?
Over de bestaande laag heen. De Kontrol Tower past er dan eerst net niet lekker op maar dan moet je even doorduwen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan