BasBQ
Beef en Steak

Kies hier de winnaar van de fotowedstrijd April "Wat eten we toe?"

Wie heeft het onderwerp van deze maand "Wat eten we toe?" het mooist, origineelst of best in beeld g


  • Totaal aantal stemmers
    0
  • Opiniepeiling gesloten .
noskos zei:
YES!!!!! Het heeft bijna acht jaar geduurd, maar ik heb eindelijk het felbegeerde camera icoontje in de wacht gesleept!! WHOOOOHOOOO 😁

Gefeliciteerd Dennis, maar je maakt natuurlijk alleen kans om te winnen door deel te nemen... leuk dat je dat gedaan hebt! Veel succes bij de volgende!
 
Ik heb vroeg?h heel vaak meegedaan Sander. Nu komt het er vaak niet van. Te druk, andere recepten gepland voor mijn blog etc. Maar ik ben echt heel blij met mijn stickertje
 
noskos zei:
Ik heb vroeg?h heel vaak meegedaan Sander. Nu komt het er vaak niet van. Te druk, andere recepten gepland voor mijn blog etc. Maar ik ben echt heel blij met mijn stickertje
[/quote

Nog even doorbijten in September dan krijg je ook je spekkie erbij. =))
 
Het spekkie moet je ieder jaar opnieuw verdienen De eerste twee had ik gewoon.
 
Gefeliciteerd!
 
Gefeliciteerd Dennis met je sticker  is ook een mooie inzending  :)
 
Gefeliciteerd Dennis.
Hoe blij kan je zijn met een sticker  :D
Net als vroeger in je Schrift op de basisschool  B-)
 
Ik ging naar de lagere school. Dan tekende de juffrouw een vlag in etappes in je schrift, vlaggenstok, vlag, wimpel. En dan was ik bijna net zo blij als met dit cameraatje
 
Als wij (en dat gebeurde soms) alles goed hadden dus een 10 verdiende kwam er in bijzondere gevallen wel eens een griffel, die zoen heb ik gelukkig nooit gehad wat een mens zeg als ik daar nog aan terug denk :(
Maar ik dwaal weer van het topic, excuus.
 
Van harte Dennis, op naar de nieuwe uitdaging
 
Terug
Bovenaan Onderaan