BasBQ
Beef en Steak

Keter unity XL

Bart Steegmans

Tondelzoeker
Berichten
9
Bij de ah in België volgende week een bbq bijzetkastje van Keter in reclame. De Keter unity XL. Heeft hier iemand al ervaring mee ?

Screenshot_20240421_180024_Samsung Internet.jpg
 
Ik heb er een gekocht een paar maanden geleden, dit is dus echt niet duur. Prima ding, zit stevig in elkaar. Maar ik moet wel zeggen dat de verpakking tegen viel. Daardoor waren er een paar kleine stukjes plastic afgebroken, maar niet in het zicht en aan de constructie deed dat niets af. Tot nu toe tevreden over.
 
Ik heb al 6 jaar de "classic" ondertussen, de kleine dus . In het begin had ik geen hoes en zette ik die in het tuinhuis. De afgelopen 4 jaar onder de hoes heel het jaar door buiten.

Minpunten:
- wieltjes komen nog wel eens los omdat het een kutsysteem is
- op gras rijden, ja mits er niet teveel putten zijn

Pluspunten:
- al meerdere malen door de wind omver gesmeten en niks aan te zien, oerdegelijk dus
- na 6 jaar ziet de top er nog altijd zeer goed uit, en ik bbq nu toch wel heel frequent
- als die deur toe is, dan komt er ook geen water binnen, ik steek daar mijn wokkels in bijvoorbeeld

Wat kon misschien net iets beter: de houder aan de zijkant mocht iets dieper zijn, zodat je niet zo gemakkelijk iets omstoot als je er iets inzet. En d het geheel op zich mocht 60cm diep zijn ipv 50cm diep. Zo heb je nog net iets meer ruimte. 50cm is toch wat krap

Onnodige features is die rol houder, bij wat wind ligt de hele rol in het gras.

Ik heb mijn tafel toen gekocht aan 125 ofzoiets en dat was in promo toen nog en dan nog de kleine. Ik heb eigenlijk spijt dat ik toen niet direct de grote genomen heb. Maar dat is alleen eigenlijk sinds ik pizza beginnen bakken ben buiten. Eerst had ik zo een boretti kloon met 2 zijtafels. Dus ruimte genoeg. En nu heb ik een weber performer waar ook al wat plaats op is. Als het wat simpels is, gebruik ik die keter tafel soms ook helemaal niet. Maar bij pizza, smashed burgers etc, of voor een feestjes is die tafel mooi meegenomen.

Als je niet genoeg ruimte hebt: kopen. Ben al 2 jaar aan het denken ondertussen om toch te upgraden. En het goedkoopste dat ik gezien heb tot nu toe is 165 als het mij goed voorstaat. En nog eens aan huis geleverd. Ik zou in elk geval niet wachten om te bestellen tot vrijdag

Ik weet het zelf nog niet, maar aan die prijs ga je dat niet meer vinden, daar ben ik al zogoed als zeker van. Kan misschien zijn dat ze met een nieuw model uitkomen ofzo. Maar lijkt me sterk dat ze er nu nog moeten mee uitkomen. Het bbq seizoen is al bezig. Ok voor ons is het altijd BBQ seizoen, maar voor vele mensen begint dit pas April/Mei bij de eerste zonnestralen.

Ik heb hier nog een paar dingen van Keter thuis staan, zo een koelerbox dat we gekregen hebben bij een ligbed en nog een zo een kussendoos, is oerdegelijk en staat winter en zomer buiten en is na 6-7 jaar nog altijd geen bal aan te zien.

Nu moet ik twijfelen, wil eigenlijk een iets diepere tafel, dus 60cm, zeker omdat we pizza gaan blijven bakken en ik wil dan zo een "fancy" topping station ipv al die verschillende potjes. En dan is iets diepers wel leuk. En zeker omdat we volgend jaar de tuin eens gaan aanpakken, en dan misschien een kleine buitenkeuken/bar, dan lijkt dit overbodig. Maar dat is volgend jaar ... Nu is nu en vaderdag komt er ook aan.
 
Laatst bewerkt:
Bedankt voor de tip, ik heb hem net besteld! Zat al een tijd naar zoiets te kijken, voor deze prijs kon ik hem niet laten staan.
 
Na de positieve reacties heb ik hem besteld moest wel door middel van aankoop van voucher in de winkel en dan via https://bbqdeals.ah.nl want op ah.be bestaat de pagina niet. Ik kijk alvast uit naar de levering
 
Na jullie positieve reactie en goede reviews op het internet heb ik hem ook besteld. Ideaal met wieltjes, denk ik.
Thanks voor de tip!
 

Leuke review van die tafel... denk het metalen blad ook wel fijn zal werken.
Hier even geen ruimte voor deze opstelling maar wel super handig
 
Na de positieve reacties heb ik hem besteld moest wel door middel van aankoop van voucher in de winkel en dan via https://bbqdeals.ah.nl want op ah.be bestaat de pagina niet. Ik kijk alvast uit naar de levering
Helaas kan Keter en AH dus ook niet leveren in België 😔 ik dacht thans dat we al 2024 waren. Vanuit China kunt ge alles krijgen maar vanuit Nederland naar België is blijkbaar te moeilijk. Begrijpen wie begrijpen kan.
 
Helaas kan Keter en AH dus ook niet leveren in België 😔 ik dacht thans dat we al 2024 waren. Vanuit China kunt ge alles krijgen maar vanuit Nederland naar België is blijkbaar te moeilijk. Begrijpen wie begrijpen kan.

Kun je niet hier een oproep doen of je het net over de grens bij een forumlid af kan laten leveren?
 
Helaas kan Keter en AH dus ook niet leveren in België 😔 ik dacht thans dat we al 2024 waren. Vanuit China kunt ge alles krijgen maar vanuit Nederland naar België is blijkbaar te moeilijk. Begrijpen wie begrijpen kan.
Ik weet natuurlijk niet of je vlakbij de grens woont maar je zou hem ook bij een pakketpost net over de grens kunnen laten afleveren.
 
Dus je kan die wel bestellen maar niet laten leveren ? Dan maken ze dus valse reclame. Je kan daarvoor klacht indienen en dan gaan ze die toch moeten leveren als jij dat wilt hoor. Daar is de wetgeving heel strikt in. En ze moeten niet afkomen ja maar dat kan niet etc? Zij maken er reclame voor dus moeten ze wel. Dacht net langs de AH te gaan om een bon te gaan halen. Passeer eentje in de buurt waar ik straks moet zijn

Maar dus nu net gekeken en nu staat er een melding bij dat het niet kan geleverd worden in België. Heel bizar ... Net nog een levering gehad van drankgigant ! Maar een groot pakket kost dus meer en PostNL zal daar dus meer voor aanrekenen most likely. Alhoewel die doos die net aangekomen is zaten 12 flessen drank in (rum & gin) ... En dat kan wel "gratis"
 
Dus je kan die wel bestellen maar niet laten leveren ? Dan maken ze dus valse reclame. Je kan daarvoor klacht indienen en dan gaan ze die toch moeten leveren als jij dat wilt hoor. Daar is de wetgeving heel strikt in. En ze moeten niet afkomen ja maar dat kan niet etc? Zij maken er reclame voor dus moeten ze wel. Dacht net langs de AH te gaan om een bon te gaan halen. Passeer eentje in de buurt waar ik straks moet zijn

Maar dus nu net gekeken en nu staat er een melding bij dat het niet kan geleverd worden in België. Heel bizar ... Net nog een levering gehad van drankgigant ! Maar een groot pakket kost dus meer en PostNL zal daar dus meer voor aanrekenen most likely. Alhoewel die doos die net aangekomen is zaten 12 flessen drank in (rum & gin) ... En dat kan wel "gratis"
Heb al contact gehad via mail en mijn beklag gedaan, ze storten mijn geld terug binnen de 14 dagen en krijg een cadeaukaart van jawel ... de volledig 5 euro ! Ze hebben de flyers hier in de winkel ook al weggehaald. De actie is er niet meer in België
 
Als je echt wilt klacht neerleggen dan kan dit want valt onder verkoop onder valse voordwendselen/valse reclame. Maar je gaat er een hele hoop tijd moeten insteken en zeker bij een groter bedrijf al AH. Maar als puntje bij paaltje komt zullen ze die toch moeten leveren. Ze kunnen ook niet afkomen ja maar het was een duidelijke foute prijs ofzo, er is geen stock meer. Dus AH heeft geen poot om op te staan. Uiteraard als jij al akkoord bent gegaan met terugstorting dan is het te laat. Maar ik heb sinds ik online bestel al 3x zo een "geschil" gehad, en 3x hebben ze dik tegen hun zin het item toch mooi thuis afgezet.
 
Maandag wordt hij hier geleverd. Net een mail met de dhl track en trace code gehad.
 
Heb al contact gehad via mail en mijn beklag gedaan, ze storten mijn geld terug binnen de 14 dagen en krijg een cadeaukaart van jawel ... de volledig 5 euro ! Ze hebben de flyers hier in de winkel ook al weggehaald. De actie is er niet meer in België
Van waar uit België ben je? Ik woon op 2km van de grens met maasmechelen/lanaken, Misschien kan ik helpen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan