BasBQ
Beef en Steak

Kennemer Cavemen komt weer terug! Leden gezocht

 
 

Chtakafri

Kooltjesharker
Berichten
130
Dag allemaal,

ik ben al een tijdje niet op het forum geweest (excuses hiervoor), maar heb zeker niet stilgezeten. Samen met Ronald willen we volgend jaar weer mee gaan doen aan een aantal Nederlandse wedstrijden, er zijn er immers steeds meer  :) :) (GOEDE ZAAK)
Ik heb de afgelopen maanden flink zitten balen met al die leuke en vooral drukbezochte wedstrijden waar de KC niet aan mee konden doen ... dus nu is het weer tijd voor ACTIE !!

Om het allemaal goed te laten lopen hebben we wel een groter team nodig, daarnaast is dat ook veel gezelliger. Heb je zin om je aan te sluiten bij ons, stuur me dan even een berichtje naar sander@blokhuis.nu of reageer hieronder !!

We zijn gevestigd in Beverwijk, maar heb je een leuke lokatie niet te ver hier vandaan, dan staan we daar natuurlijk ook voor open  :>

grtz Sander
 
Helaas wat uit de buurt, woon zelf omg. Oss, en zou best in een team deel willen nemen!

Suc6 met de zoektocht!!
 
Wat verwachten we aan ervaring ... Niet zo heel veel, als je aardig wat low en slow hebt gedaan en je temperaturen goed stabiel kunt houden en je thuis de complimenten krijgt voor je kunsten is het al snel goed. Het heeft vooral met vrije tijd en motivatie te maken  ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan