BasBQ
Beef en Steak

Kant en klare heatermeters ronde 14

Het gaat weer erg hard. De lijst is alweer bijna vol, nog ??n te gaan en dan gaat de reservelijst open. :D
 
Ik heb net even snel op de website van bbqguru gekeken en ik denk niet dat de Auber blowers gaan passen op de bbqguru adapters.
 
Als het goed is heeft iedereen nu een email van me gehad met de betalingsgegevens en een bevestiging van de bestelling. 

Lees de mail even goed door of alles klopt, ik heb alles drie keer gecontroleerd voordat ik op de verzendknop drukte maar je weet maar nooit ;) . Ook is nu de tijd om nog eventuele aanpassingen te doen, dat wordt straks een stuk lastiger als alle onderdelen daadwerkelijk verstuurd zijn.
 
Jeroen van de lijst en Paulus er bij. Er is er nog ??n te koop voor de snelle beslisser. ;)
 
Kan ik ook nog op de lijst?
Ik zie dat je er nog 1 in de aanbieidng hebt. Graag!!!
 
JvW zei:
Kan ik ook nog op de lijst?
Ik zie dat je er nog 1 in de aanbieidng hebt. Graag!!!

Je bent de nummer 10, ik zet je op de lijst! :D
 
Er staan nu 10 mensen op de lijst maar ik laat het inschrijfformulier nog even open voor mensen die nog op de reservelijst willen.

Mensen die op de reservelijst staan krijgen bij een eventuele volgende ronde een paar dagen eerder de kans om in te schrijven.
 
HM14-1.jpg


De productie is inmiddels begonnen, mijn beide 3D printers staan alweer de hele dag kastjes uit te poepen. Met 2 printers schiet dat wel lekker op. ;)

HM14-2.jpg


HM14-3.jpg
 
Goed bezig!
Mooi blauw
 
Leuk dat je ons zo op de hoogte houdt. Ben zeer benieuwd naar het eindresultaat en de werking

Verstuurd vanaf mijn LG-H850 met Tapatalk

 
De productie van de printjes schiet al aardig op :D

HM14-5.jpg


HM14-4.jpg


En de kastje zijn ook al bijna klaar.

Ik ben alvast begonnen om zoveel mogelijk voor te werken ondanks dat nog niet alles al betaald is. Dit doe ik omdat ik de komende weken op reis ben voor werk en ik dan niet in staat ben om aan de heatermeters zelf te werken. Om te zorgen dat ik eind februari volgens schema kan leveren wil ik het meeste productiewerk dit weekend al klaar hebben.

 
Dat zijn fraaie stukjes soldeerwerk, Piet!


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
 
Leuk om het zo te kunnen volgen!
Ben erg benieuwd naar het eindresultaat.

 
Je werkt er hard aan zo te zien. Geweldig werk!
 
Een aantal mensen hebben me een PB gestuurd met de vraag of ik al weet wanneer ik de heatermeters kan gaan uitleveren. Ik denk dat ik dat beter hier even kan beantwoorden zodat iedereen op de hoogte is. ;)

Alle betalingen zijn inmiddels binnen of bevestigd. Ik denk dat het restant morgen of dinsdag op m'n rekening staat en dan kan ik de rest van de onderdelen gaan bestellen.
Ik zelf ben de komende weken niet thuis dus kan ik niet veel doen, maar de kastjes en de HM printjes zijn al klaar. Zodra ik weer thuis ben ga ik de heatermeters verder af maken (is niet veel werk meer) en dan hangt het voornamelijk af van de levertijd van de probes en de blowers.

Normaal gesproken zou ik eind februari moeten kunnen uitleveren, maar dat hangt ook nog een beetje af van de drukte op m'n werk.
 
En toen waren er ineens 10 heatermeters klaar  :D

HM14-6.jpg


Alle onderdelen zijn binnen en ik ga proberen om de heatermeters uiterlijk woensdag te verzenden. Als alles goed gaat heeft iedereen voor het weekend z'n heatermeter.
 
Terug
Bovenaan Onderaan