BasBQ
Beef en Steak

Kant en klare heatermeters ronde 13

MR1985 zei:
Mooi hoor. Welke held heeft er een blauwe besteld? ;)

Dat waren er toch nog drie, de rest was saaaaaaaaaai zwart. :-O
 
Als ik hem verander in oranje, ga ik dan van de reserve lijst af en word ik nummer 13 :D :p
 
tims zei:
Als ik hem verander in oranje, ga ik dan van de reserve lijst af en word ik nummer 13 :D :p

Nog lang niet iedereen heeft al betaald dus wie weet..... >:)
 
Nosmo zei:
MR1985 zei:
Mooi hoor. Welke held heeft er een blauwe besteld? ;)

Dat waren er toch nog drie, de rest was saaaaaaaaaai zwart. :-O

IKKE !!!
Met zwart kun je de zwarte knopjes helemaal niet zien en idd zwart is wel heel erg saai. Ik wilde dus een pittige kleur en dat was de blauwe.
ongeduldig wachtend....
grt van Raymond.
 
Alle kastjes zijn inmiddels geprint en ik ben ook al voorzichtig begonnen het de printjes (voor zolang de onderdelenvoorraad strekt).

Hopelijk kan ik begin volgende week de bulk van de onderdelen gaan bestellen. Voor dat ik dat ga doen moeten echter wel alle heatermeters betaald zijn, al is een bevestiging in dit geval ook wel voldoende. Helaas heb ik nog niet van iedereen een bevestiging of de betaling ontvangen.

Ik zou iedereen die nog niets van zich heeft laten horen willen verzoeken om mij uiterlijk op maandag 2/10 een bevestiging te sturen zodat het project geen onnodige vertraging oploopt.
 
HM13-2.jpg
 
Alle betalingen zijn netjes op tijd binnen en alle onderdelen zijn inmiddels besteld.

Alle kastjes zijn al geprint en er zijn al 8 printjes klaar. De overige 4 wachten nog op onderdelen maar ik verwacht dat die deze week al binnen komen.
Verder is het nu wachten op probes, thermokoppels , blowers en de rest.
 
:-S  o nee nou moet ik weer een winter door zonder HM. Dan maar weer wachten op de volgende ronde
 
MR1985 zei:
En, al meer te delen ondertussen?  :D

Weinig spannends te melden ;)

Alle onderdelen om de heatermeters af te maken zijn inmiddels gearriveerd, echter zit ik tot woensdag in het buitenland voor m'n werk dus is er nog geen progressie geweest. Ik ga er wel vanuit dat ik komend weekend de heatermeters zelf helemaal klaar heb.

Het enige waar ik nu nog op zit te wachten zijn de Auber blowers, er is iets mis gegaan met de verzending en ik weet nog niet wanneer ze afgeleverd worden.
 
Weer even een korte update en goed nieuws.

Ook de Auber spullen zijn vandaag gearriveerd. Ik ben nu bezig met de laatste assemblage van de kastjes en met de eindcontrole. Ik verwacht dat dat vandaag nog klaar is en dan ga ik alles inpakken. Als er geen rare dingen gebeuren zijn de heatermeters morgen klaar voor verzending :D

 
Nosmo zei:
Weer even een korte update en goed nieuws.
...Als er geen rare dingen gebeuren zijn de heatermeters morgen klaar voor verzending :D
Super. Dan weet ik al hoe mijn komende weekend eruit gaat zien!


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
 
O, dat wordt uitkijken naar de koerier. Jammer genoeg zal hij nog wat onaangeroerd blijven liggen aangezien ik de komende weken mag doorwerken. Maar toch al bedankt voor het harde werk Nosmo.

Verstuurd vanaf mijn SM-G389F met Tapatalk

 
Geweldig!! Mijn vrouw heeft vandaag de kruiden voor pulled piek in huis gehaald!
Dus eindelijk een mooie constante temperatuur, niet meer een gedoofde BBQ....
Dank je Nosmo!!
 
HM13-3.jpg


Er is toch nog een kleine kink in de kabel gekomen, ik heb niet genoeg dozen (dacht dat ik nog een extra pak had) dus ze gaan niet vandaag op de post maar morgen.  :(
 
Had ik toch maar een gele besteld, dan had ik nu kunnen zien welke van mij is😳😋
 
Geweldig, die van mij -zo'n opzichtige fraaie blauwe- is al onderweg. Morgen in huis!! Heel erg bedankt Piet!!
 
raymonidas zei:
Geweldig, die van mij -zo'n opzichtige fraaie blauwe- is al onderweg. Morgen in huis!! Heel erg bedankt Piet!!

Morgen in huis is wel een beetje optimistisch, ik lever ze morgen pas af bij DHL. Reken maar op dinsdag of woensdag.
 
ohh dan heb je de frankering bij DHL online geregeld.
Anyway ik ben blij met de komst van de originele HM dinsdag of woensdag!
 
De laatste foto voordat ze de deur uit gaan :D

HM13-4.jpg
 
Terug
Bovenaan Onderaan