Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
De classic Joe is besteld, onmiddellijk beslist om voor een tafel te gaan omdat wat werkruimte altijd mooi meegenomen is.
Begonnen met een frame te maken uit vurenhout, werkblad en steun voor de kamado zijn Belgisch blauwsteen.
Afgewerkt met palisander kleur
en de grotere tafel is intussen ook zo goed als af
Met de ervaring van de vorige tafel vol goede moed eraan begonnen. Resultaat, een tafel die een stuk groter en steviger is. Opnieuw gekozen voor vuren en als werkblad blauwsteen. De tafel zou prima moeten zijn om een BGE XL te huisvesten
Voorlopig heb ik het gat afgewerkt met een kunststof biesje, echter twijfel ik nog of ik het laat zitten. Over het kleur van de beits twijfel ik ook nog. Ik denk eraan om naar ofwel transparant te gaan ofwel naar bijna zwart hout.
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.