BasBQ
Beef en Steak

Kamado Joe Classic 1

 
 

Jeroenvanarkel

Kooltjesharker
Berichten
108
Na lange tijd maar weer eens wat van mij laten horen. En ik begin een nieuwe fase. Na Weber 47 OTP daarna een 57 OTP. En daarnaast een Grillguru met BGE binnen werk. Vandaag mijn Kamado Joe Classic 1 ontvangen. En was benieuwd naar wat er bij zat. Maar ben meer dan tevreden. De plastic zijpanelen zijn blijkbaar al niet meer en er zit dus een metalen versie bij. En doordat de Margriet vent voorzien is van kamado joe opschrift zakt hij ook niet uit. En als het vilt vervangen moet worden neem ik glasfiber. Ergo voor 999 bijna een classic 2 want alleen het scharnier en sluiting top vent en ik geloof iets beter ceramiek. Maar een uitdelen bestaande vuur korf. Metalen zijpanelen en de nieuwe handgreep. Zijn de 600 euro extra mij niet waard. Morgen neem ik afscheid van mijn Grill Guru Compact met BGE Binnen werk en mijn Weber 57 OTP is gisteren al de deur uit gegaan. Ik ben een blij mens.

IMG_7821.jpeg


IMG_7822.jpeg
 
Zelf ook heel erg tevreden mee al heb ik geen andere kamado waar ik tot nu toe mee gewerkt hebt.
Zelf wel de kolenmand bijgekocht om het nog meer op de KJ2 te laten lijken en om te voorkomen dat de luchttoevoer door de kolen wordt geblokkeerd.
 
Die komen zo. Met de. Sorry zijn net binnen šŸ˜‚

IMG_7823.jpeg
 
Terug
Bovenaan Onderaan