BasBQ
Beef en Steak

Kamado bij Action.

drJackle zei:
boers101 zei:
Hans zei:
Slimme (eenvoudige) oplossing ;)
Wel even schoon branden denk ik. :-?
Die ophang plaatjes van chroom/zink bedoel je?


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk


Zijn ze echt van zink? Ik heb hier op het forum veel waarschuwingen langs zien komen over zink verhitten en zinkziekte tot gevolg..

Dus wellicht vervangen voor RvS of ijzer oid zou ik aanraden :)


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Het lijkt me allemaal chroom.
Ga zoiezo eerst met een gasbrandertje ze flink verhitten voor ik het in de q ga proberen


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
 
Deze week de mijne ook gaan halen in de Action. Vandaag wat simpel op gegrild maar wat een superding. Ideeal voor 2 personen. Plate ook gehaald. Gietijzeren pannetje van 7 euro in de big bazaar (is hier reeds gepost).
 
Chaker zei:
Deze week de mijne ook gaan halen in de Action. Vandaag wat simpel op gegrild maar wat een superding. Ideeal voor 2 personen. Plate ook gehaald. Gietijzeren pannetje van 7 euro in de big bazaar (is hier reeds gepost).

Geen geld! Ben benieuwd hoe dat gaat met dat pannentje. Heb mijn ophanging wat anders ingericht nou met rvs beugeltjes.
Zodra ik er een keer op heb gegrllled zal ik op het forum wel wat plaatsen wat mijn bevindingen waren.
In ieder geval veel plezier er mee, nooit weg zo'n mini kamado  ;)
 
boers101 zei:
Deze week 1 bij de Aldi gehaald voor vaderdag nog B-)

Ik heb 1 gevonden opt internet voor een beetje meer  :| van 20cm wat precies een tussenruimte geeft van 1 cm!

Waar heb jij dat sudderplaatje van 20 cm gevonden?
 
Heeft er iemand al een goedkoop alternatief gevonden voor een kolenmandje voor dit mini eitje?
 
keesduif zei:
Heeft er iemand al een goedkoop alternatief gevonden voor een kolenmandje voor dit mini eitje?
Een vergiet?

Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A5010 met Tapatalk

 
keesduif zei:
denman1710 zei:
keesduif zei:
Heeft er iemand al een goedkoop alternatief gevonden voor een kolenmandje voor dit mini eitje?
Een vergiet?

Ik ben bang dat een vergiet te kleine gaatjes heeft voor de as.
Gebruik er ook 1 voor de Joe jr. Werkt top

Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A5010 met Tapatalk

 
denman1710 zei:
keesduif zei:
denman1710 zei:
keesduif zei:
Heeft er iemand al een goedkoop alternatief gevonden voor een kolenmandje voor dit mini eitje?
Een vergiet?

Ik ben bang dat een vergiet te kleine gaatjes heeft voor de as.
Gebruik er ook 1 voor de Joe jr. Werkt top

Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A5010 met Tapatalk
En welke heb jij dan precies? Waar gekocht?
 
Ik heb ergens op dit forum iemand een metalen bladvanger voor de regengoot zien gebruiken...
 
Of wellicht dat er een friteusemandje pas? Ik zag van Tefal wat langskomen, maar kan de diameter nergens achterhalen

?MANDJE VOOR FRITEUSE SS-991798? bijv.
Wel prijzig: 13,95




Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
 

hjbrokers

Tondelzoeker
Berichten
19
even een vraagje voor de eigenaars van deze kamado.. Hij staat ook nog bij Bol.com

Maar de beschrijving zegt daar dat het rooster 33 cm is.. Maar die Aldi/Lidl/Action eitjes zijn toch allemaal 26,5 cm roosterdiagonaal? En dat 33 cm de buitendiagonaal is?? Of is deze van de action toch groter dan die van de Aldi en Lidl
 
even een vraagje voor de eigenaars van deze kamado.. Hij staat ook nog bij Bol.com

Maar de beschrijving zegt daar dat het rooster 33 cm is.. Maar die Aldi/Lidl/Action eitjes zijn toch allemaal 26,5 cm roosterdiagonaal? En dat 33 cm de buitendiagonaal is?? Of is deze van de action toch groter dan die van de Aldi en Lidl
Volgens mij is die van action net zo groot/klein als die anderen .. heeft maar een klein rooster, dat is nooit 30 cm.

Verstuurd vanaf mijn SM-G986B met Tapatalk
 
Verkopende partijen halen de rooster diameter en bbq diameter nogal eens door elkaar. Als ik de foto's in het linkje bekijk dan lijkt het op een reguliere mini.
 
even een vraagje voor de eigenaars van deze kamado.. Hij staat ook nog bij Bol.com

Maar de beschrijving zegt daar dat het rooster 33 cm is.. Maar die Aldi/Lidl/Action eitjes zijn toch allemaal 26,5 cm roosterdiagonaal? En dat 33 cm de buitendiagonaal is?? Of is deze van de action toch groter dan die van de Aldi en Lidl

De Kamado 13i XL is inderdaad 27cm grill oppervlak en 33cm diameter voor de BBQ zelf. En die van de BOL.com is gelijk aan die van de Action. Zijn veel meer aanbieders die exact dezelfde aanbieden (voor meer geld)
 
Terug
Bovenaan Onderaan