BasBQ
Beef en Steak

Japanse entrecote met pak choi

:-O

Dus eigenlijk zeg je dat mijn Japanse gerecht niet zo Japans is door het te grote stuk vlees en ook nog eens begeleid door slechte kwaliteit sake?
Is dat reden voor diskwalificatie??  ;)
 
Gossie Ewald dat heb ik allemaal nooit geweten en zal dus zeer waarschijnlijk de grootste reden zijn voor onze afkeer tegen sake. :-?
Weer wat geleerd, dank voor je info.
 
Marcus zei:
:-O

Dus eigenlijk zeg je dat mijn Japanse gerecht niet zo Japans is door het te grote stuk vlees en ook nog eens begeleid door slechte kwaliteit sake?
Is dat reden voor diskwalificatie??  ;)

Je bent democratisch en volgens de regels verkozen tot winnaar van de fotowedstrijd, daar kan het beheer gelukkig geen invloed op uitoefenen ;)
 
Het was ook niet serieus bedoeld ;-)
Wel weer wat leuke weetjes opgedaan!
 
Marcus zei:
Het was ook niet serieus bedoeld ;-)
Wel weer wat leuke weetjes opgedaan!

Dat is ook zo leuk aan de fotowedstrijd vinden wij, je gaat je verdiepen in de opdracht en zo kom je gewoontes van vreemde keukens tegen waar je normaliter nooit aan gedacht zou hebben.
Zo was ik tot voor kort nog in de veronderstelling dat knoflook koud roken voor de smaak was.......
Maar koudgerookte knoflook smaakt niet eens naar rook, ze doen het puur om de houdbaarheid sterk te verlengen (de kiem wordt door de rook gedood zonder de knoflook te garen)
 
@Ewald, heb ook na de poost even Google geraadpleegd. Kwam een hoop weetjes tegen over Sake. Heel interessant. Ben ook bang dat de Sake die ik op had niet de beste was die ze in het restaurant hadden. We zaten toen voor het werk in het buitenland. En kregen de Sake toen van het huis.
 
@ Bram.
Onze kennismaking met sake was ook van 't huis en je zou toch zeggen als je iets wilt slijten start dan niet met een mindere kwaliteit te schenken maar serveer iets lekkers dan is de kans dat je klanten er op terug komen toch veel groter. :-/
 
Terug
Bovenaan Onderaan