BasBQ
Beef en Steak

Introductie chef van't stad

chefvantstad

Tondelzoeker
Berichten
4
Hey hey,

Op aanraden van vrienden af en toe al eens wat meegelezen op dit forum, maar nu dacht ik toch om me even voor te stellen...

Ik een 40-jarige Belg, woon (in de buurt van) Antwerpen en je zou me een foodie kunnen noemen. Op mijn werk ben ik nogal druk bezet, waardoor koken eigenlijk puur een weekend en vakantie item voor me is. Mijn mindset daarbij is: ik maak het wel even zelf, dus ik vertrek heel graag enkel van de basis producten.

Op gebied van BBQ heb ik ondertussen al een 5-tal jaren een Weber kettle, die ik voornamelijk gebruik voor BelBQ (vleesjes & groenten grillen) en af en toe een pizza'tje. Daarnaast een customized WGA die ik enkel gebruik als ik met het gezin ga kamperen. En een paar weken geleden heb ik de collectie uitgebreid met een kamado, om makkelijker low & slow te kunnen gaan. Mijn kookstijl is eerder gevoelsmatig, dus kern-temperaturen van vleesjes meten en opvolgen is in alle eerlijkheid nog wel wat wennen, maar na een 5-tal sessie toch bijzonder tevreden over de aankoop!

Ik hoop hier vooral wat inspiratie te vinden voor nieuwe recepten, tips en tricks over hoe jullie het meeste halen uit jullie BBQ's en misschien dit ook terug te kunnen geven aan de rest van het forum.

Groetjes,
Chef van't stad
 
Welkom Chef
 
Welkom Chef 😃🙌
Inspiratie genoeg te vinden hier
 
Welkom Chef, veel plezier en inspiratie hier!
 
Welkom Chef!
 
Welkom Chef! Veel plezier hier en we hopen ook van jou te kunnen leren.
 
Welkom Chef
 
Welkom chef
 
Terug
Bovenaan Onderaan