BasBQ
Beef en Steak

Info over offset hoe wie wat waar

rokernico

Tondelzoeker
Berichten
10
Halo idee een,

Ik ben all een tijd ge?ntegreerd in het verhaal achter de bbq, na een tijd in de horeca te hebben gewerkt en diverse werkzaam heden en diverse bbq's tehebben gedaan ben ik nu op een punt van wil een andere manier ( niet echt  een uitdaging want zo zie ik het niet meer het onder controle hebben en houden van .....).

Nu ben ik all een tijdje aan het kijken voor een offset roker.
Hoe en metcwst zijn jullie gestart ?

Mijn idee hier over (graag hoor ik het als ik het mis heb of verkeerd zie.
- optie voor koud roken, dit door middel van apparte vuur kamer. Zo als het koud roken gaat.
- het slow en low
- en het heet garen

Na lekker rond kijken kom ik op de Tenneker TC XL uit deze kost ?499,- .
Nu de ham vraag is hetveen goede om mee te starten ?
Graag hoor ik van jullie.

Groetjes Nico klijs
 
hey nico. ten eerste weet ik dat het erg gewaardeerd wordt als je je ff voorstelt in het voorstel topic.

verder, welke info wil je weten.

ik heb der zelf 1 gebouwd met mijn vader (zie t diy topic)
en in dat geval kan je ook alles aan passen zoals je zelf wilt. verder valt er een hoop te vinden op dit forum, dus kijk ff rond. verder zou je kijken moeten naar wat je budget is en wat je er mee wilt. is het voor thuis ff je ding te doen of wil je het prof gaan gebruiken?. capaciteit moet je dan ook naar gaan kijken 

verder valt  er alles op te doen. t is maar hoe je hem opstookt.
ik heb bijvoorbeeld er nog een staande tegen aan waar ik evt koud roken in kan doen. maar als ik hem goed opstook kan ik ook ff grillen.

ik hoop dat je hier wat aan hebt zo niet vraag maar raak
 
Little foekje zei:
hey nico. ten eerste weet ik dat het erg gewaardeerd wordt als je je ff voorstelt in het voorstel topic.

verder, welke info wil je weten.

dankjewel little foekje.

ik had me all Voor gesteld, snap dat je er mensen opwijs. dankjewel.
Zal idd eens eerder rond Kijken. het zelf maken is allen dat ik geen gereedschap heb Voor het bewerken van metaal. Maar dat valt aanteschaffen. ik wil het allen voor thuis gebruik. mijn butget is net hoeveel ik wil sparen er voor. Mij gedachte dat een offset Ook multi funktioneel us is Toch Niet Zo gek? Zal een Kijken dat jullie hebben gemaakt

roker nico

ik heb der zelf 1 gebouwd met mijn vader (zie t diy topic)
en in dat geval kan je ook alles aan passen zoals je zelf wilt. verder valt er een hoop te vinden op dit forum, dus kijk ff rond. verder zou je kijken moeten naar wat je budget is en wat je er mee wilt. is het voor thuis ff je ding te doen of wil je het prof gaan gebruiken?. capaciteit moet je dan ook naar gaan kijken 

verder valt  er alles op te doen. t is maar hoe je hem opstookt.
ik heb bijvoorbeeld er nog een staande tegen aan waar ik evt koud roken in kan doen. maar als ik hem goed opstook kan ik ook ff grillen.

ik hoop dat je hier wat aan hebt zo niet vraag maar raak
 
Terug
Bovenaan Onderaan