BasBQ
Beef en Steak

Ierse Picanha, grass fed

Ziet er goed uit.
Staat erbij op de To-Do.

Hoe lang heeft hij het vlees bij elkaar op Q gelegen ?
 
brulk zei:
Ziet er goed uit.
Staat erbij op de To-Do.

Hoe lang heeft hij het vlees bij elkaar op Q gelegen ?
Thanks, hoelang durf ik niet te zeggen, denk 30/40 minuten, ik heb een kernthermometer gebruikt en eigenlijk niet op de tijd gelet, ligt ook aan de dikte van het vlees natuurlijk.



Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
 
Ziet er weer top uit. Mooi stuk vlees en mooie bereiding! Persoonlijk vind ik deze dikte van de vetkap prima, wordt die ook lekker krokant..
 
BensBQ zei:
b.asv zei:
Ziet er weer top uit. Mooi stuk vlees en mooie bereiding! Persoonlijk vind ik deze dikte van de vetkap prima, wordt die ook lekker krokant..

dank je, vetkap word idd lekker krokant maar vind een dikke vetkap wel mooi op foto's etc :)

Zeker waar. Had vorige keer een Nieuw Zeelandse, Grain fed. Heb hem bij de Hanos gehaald. Aanrader ?n lekker dikke vetkap.
 
b.asv zei:
BensBQ zei:
b.asv zei:
Ziet er weer top uit. Mooi stuk vlees en mooie bereiding! Persoonlijk vind ik deze dikte van de vetkap prima, wordt die ook lekker krokant..

dank je, vetkap word idd lekker krokant maar vind een dikke vetkap wel mooi op foto's etc :)

Zeker waar. Had vorige keer een Nieuw Zeelandse, Grain fed. Heb hem bij de Hanos gehaald. Aanrader ?n lekker dikke vetkap.
En heb je een voorkeur nu voor grain of grass fed?
 
Light zei:
b.asv zei:
BensBQ zei:
b.asv zei:
Ziet er weer top uit. Mooi stuk vlees en mooie bereiding! Persoonlijk vind ik deze dikte van de vetkap prima, wordt die ook lekker krokant..

dank je, vetkap word idd lekker krokant maar vind een dikke vetkap wel mooi op foto's etc :)

Zeker waar. Had vorige keer een Nieuw Zeelandse, Grain fed. Heb hem bij de Hanos gehaald. Aanrader ?n lekker dikke vetkap.
En heb je een voorkeur nu voor grain of grass fed?

Ik heb de voorkeur voor grain fed. Voer is completer, meer vitaminen en mineralen. Daardoor meestal een mooie dooradering van vet. Afhankelijk van waar het rund heeft geleefd, heeft het ook genoeg ruimte om buiten te lopen. Zoals in USA, Australie of Nieuw Zeeland.
Ben laatste tijd niet meer zo'n fan van rundvlees uit Zuid Amerika. Runderen worden daar snel opgefokt en voor lage prijzen verkocht. Ik vind de smaak niet meer wat het geweest is..
 
b.asv zei:
Light zei:
b.asv zei:
BensBQ zei:
b.asv zei:
Ziet er weer top uit. Mooi stuk vlees en mooie bereiding! Persoonlijk vind ik deze dikte van de vetkap prima, wordt die ook lekker krokant..

dank je, vetkap word idd lekker krokant maar vind een dikke vetkap wel mooi op foto's etc :)

Zeker waar. Had vorige keer een Nieuw Zeelandse, Grain fed. Heb hem bij de Hanos gehaald. Aanrader ?n lekker dikke vetkap.
En heb je een voorkeur nu voor grain of grass fed?

Ik heb de voorkeur voor grain fed. Voer is completer, meer vitaminen en mineralen. Daardoor meestal een mooie dooradering van vet. Afhankelijk van waar het rund heeft geleefd, heeft het ook genoeg ruimte om buiten te lopen. Zoals in USA, Australie of Nieuw Zeeland.
Ben laatste tijd niet meer zo'n fan van rundvlees uit Zuid Amerika. Runderen worden daar snel opgefokt en voor lage prijzen verkocht. Ik vind de smaak niet meer wat het geweest is..

persoonlijk hou ik ook meer van grain fed, pasje voor de Hanos heb ik niet :(
 
Terug
Bovenaan Onderaan