Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dat dan weer weldennis zei:Ik vind black ranch ook prima, lekker niet neutraal en ik houd ervan. Alleen zouden de stukken iets meer gelijk mogen zijn vwb grootte. Nu is het assortiment binnen 1 zak van gruis tot halve boom :-D
Nou ja in mijn Dammers zak zitten complete boomstammen vind ook niet handig...dennis zei:Ik vind black ranch ook prima, lekker niet neutraal en ik houd ervan. Alleen zouden de stukken iets meer gelijk mogen zijn vwb grootte. Nu is het assortiment binnen 1 zak van gruis tot halve boom :-D
structor zei:Nou ja in mijn Dammers zak zitten complete boomstammen vind ook niet handig...dennis zei:Ik vind black ranch ook prima, lekker niet neutraal en ik houd ervan. Alleen zouden de stukken iets meer gelijk mogen zijn vwb grootte. Nu is het assortiment binnen 1 zak van gruis tot halve boom :-D
Dominique zei:O, en ik koop Dammers bij de Zegro in Rotterdam. Is een groothandel, net als Makro/Sligro/Hanos. Handig en in de buurt.
Vind ik minder handig aansteken, minder brandstof per volume en onhandig als je de fire divider hebt geplaatst ivm ruimte.Dominique zei:structor zei:Nou ja in mijn Dammers zak zitten complete boomstammen vind ook niet handig...dennis zei:Ik vind black ranch ook prima, lekker niet neutraal en ik houd ervan. Alleen zouden de stukken iets meer gelijk mogen zijn vwb grootte. Nu is het assortiment binnen 1 zak van gruis tot halve boom :-D
Van gruis raken je luchtgaten verstopt, dat is onhandig, maar ik zie geen probleem met boomstammen. Wat is daar dan het nare van?
O, en ik koop Dammers bij de Zegro in Rotterdam. Is een groothandel, net als Makro/Sligro/Hanos. Handig en in de buurt.
Misschien wil iemand bij jou in de buurt z'n pas uitlenen helaas woon je mij te ver wegdennis zei:Heb wel een hekel aan dit soort aanbiedingen, want ik heb geen sligro pas
structor zei:Vind ik minder handig aansteken, minder brandstof per volume en onhandig als je de fire divider hebt geplaatst ivm ruimte.Dominique zei:Van gruis raken je luchtgaten verstopt, dat is onhandig, maar ik zie geen probleem met boomstammen. Wat is daar dan het nare van?
O, en ik koop Dammers bij de Zegro in Rotterdam. Is een groothandel, net als Makro/Sligro/Hanos. Handig en in de buurt.
Dominique zei:structor zei:Nou ja in mijn Dammers zak zitten complete boomstammen vind ook niet handig...dennis zei:Ik vind black ranch ook prima, lekker niet neutraal en ik houd ervan. Alleen zouden de stukken iets meer gelijk mogen zijn vwb grootte. Nu is het assortiment binnen 1 zak van gruis tot halve boom :-D
Van gruis raken je luchtgaten verstopt, dat is onhandig, maar ik zie geen probleem met boomstammen. Wat is daar dan het nare van?