Ik ben al een poosje op zoek naar echte hotdogs, en dan niet van die knakworstachtige dingen maar echte vlezige stevige hotdogs. De eerste contacten bij Paul van Wild Vleesch zijn gelegd en ik hoop van hem de worsten te mogen ontvangen die ik bedoel. In de tussentijd heb ik een testje met twee andere soorten worst gedaan. Excellent bockworst van de appie en schinkengriller die de slager had liggen.
Ik heb de worsten eerst aangebraden en toen er wat spek omheen gedaan. Even afbakken op het ei en een uitje erbij gebakken. In de broodjes, al dan niet met kaas, en nog even in het ei
Hieronder de foto's
Ik vond de Bockworsten behoorlijk knakworstelijk en de andere worsten wat flauw...
Maar op zich was het geheel wel lekker.
Ik hoop dat het gaat lukken met de hotdogs van Paul, dan probeer ik het nogmaals!
Ik heb de worsten eerst aangebraden en toen er wat spek omheen gedaan. Even afbakken op het ei en een uitje erbij gebakken. In de broodjes, al dan niet met kaas, en nog even in het ei
Hieronder de foto's
Ik vond de Bockworsten behoorlijk knakworstelijk en de andere worsten wat flauw...
Maar op zich was het geheel wel lekker.
Ik hoop dat het gaat lukken met de hotdogs van Paul, dan probeer ik het nogmaals!