BasBQ
Beef en Steak

Hoi!

Spoon

Tondelzoeker
Berichten
8
Hallo allen,

Mijn naam is Nick en ik woon in Schiedam.
Ik heb zelf momenteel niet echt een bbq maar we hebben wel een paar keer op hout gekookt met een gietijzeren pan 😁. Heb een jong gezin (2 dochters van 3 en 1,5) en weinig slaap 😂.

Net voor corona heb ik via mijn werk een mooie kamado workshop kunnen doen. Het was onwijs leuk en lekker alleen op dat moment kwam het allemaal niet lekker uit om er zelf 1 te kopen. Sinds een paar weken kriebelt het toch wel heel erg. Het hielp mee dat ik nog eens die kamado workshop heb gedaan maar dan met vrienden. Voornamelijk omdat ik 1 vriend wilden behoeden van een miskoop 😅. Hij heeft uiteindelijk de monolith basic gekocht.

Eigenlijk was ik vanaf die eerste workshop erg onder de indruk van de bastard large en het gaafste vind ik hem in de urban uitvoering.
Nu kwam ik recent de columbus large pro tegen en eigenlijk vind ik dat een best gaaf alternatief. Via wat googlen kwam ik dan dus ook op deze site terecht waar iemand een toffe review van deze plaatste.

Er gaat in ieder geval binnenkort een kamado gekocht worden en hoop dan zeker gebruik te mogen maken van jullie expertise 😅.
 
  • Leuk
Waarderingen: prld
Welkom hier, En in je slapeloze nachten heb je mooi de kans om een pulled pork op de barbecue te leggen!
 
Welkom! Veel plezier hier!

Verstuurd vanaf mijn AC2003 met Tapatalk
 
Veel plezier met de aanschaf en de voorpret!
 
Welkom Nick, veel plezier en inspiratie hier!
 
Welkom Spoon, en heel veel plezier met de reis naar je eerste Kamado!
 
Welkom Nick!

Hier ook 2 jonge kids het is soms wat lastigte combineren ik zet het gewoon in de gezamelijke agenda van mij en m'n vrouw 🤪 werkt goed om mij te voorzien in mijn bbq vlees behoefte
 
Nick, welkom bij de club en succes met je keuze.

Laat je niet gek maken door reviews en of prijs.

Veel van de prijs zit hem in het hang en sluitwerk en de service. Een Columbus heb ik hier nog niet zien langskomen 😉
 
Welkom en ook ik ben helemaal kamado fan terwijl ik eigenlijk nooit van bbqén hield ;) Wat het ook wordt, spijt ga je niet krijgen hoewel de grootte van de q wel parten gaat spelen met de opgroeiende kids :)
 
Een Columbus heb ik hier nog niet zien langskomen 😉
Ik was even aan het interpreteren hoe je dit bedoelde 😅😂.

A) Niet voorbij zien komen met garantie verhalen

B) überhaupt nog niet voorbij zien komen 😂.

Ik betrap mezelf er altijd op bij elke hobby om iets te lang, teveel onderzoek te doen. Dan wordt je helemaal gek op een gegeven moment. 😂🫣. Maar goed. Is ook voorpret ;).

Thanks allen iig! Leuk om in ieder geval weer een actief forum te zien (ten opzichte van diverse fora van andere/vorige hobby’s) 😁.
 
Welkom Nick!
 
Terug
Bovenaan Onderaan