BasBQ
Beef en Steak

Hoi Allemaal!

Robin82

Tondelzoeker
Berichten
5
Goedemiddag allemaal!

Ik ben Robin, 40 jaar, getrouwd en 2 kinderen van 10 en 12. Tot nu toe altijd mooi weer barbecue-er geweest, en dan het standaard riedeltje, sateetje, hamburgers, dat werk. Onze barbecue heeft het begeven en nu zijn we op zoek naar iets nieuws, zodoende kwam ik op dit forum. We zijn ons nu aan het oriĆ«nteren en twijfelen wat we zouden willen. We hebben al het een en ander gelezen hier en kunnen wel wat hulp gebruiken šŸ˜€
 
Welkom Robin, Heel veel succes met de jacht op een nieuwe BBQ.
 
Welkom Robin!
 
Robin, welkom bij de club en succes met je zoektocht.

Als mooi weer barbecuer zou ik niet gelijk naar een kamado bbq. Een Weber kogel barbecue is een mooie barbecue om mee te beginnen.

Deze zijn nu goedkoper in de tuincentra maar zijn ook zeer goed te vinden op marktplaats. Zo ben je niet al teveel geld kwijt en kan je prima ontdekken of je een stap verder dan mooi weer barbecue-en wel leuk vindt
 
Welkom Robin, succes met zoeken en kijk eens wat noskos video's op YouTube
 
Goedemiddag allemaal!

Ik ben Robin, 40 jaar, getrouwd en 2 kinderen van 10 en 12. Tot nu toe altijd mooi weer barbecue-er geweest, en dan het standaard riedeltje, sateetje, hamburgers, dat werk. Onze barbecue heeft het begeven en nu zijn we op zoek naar iets nieuws, zodoende kwam ik op dit forum. We zijn ons nu aan het oriĆ«nteren en twijfelen wat we zouden willen. We hebben al het een en ander gelezen hier en kunnen wel wat hulp gebruiken šŸ˜€
Welkom Robin šŸ”„
 
Welkom, en wat Frits zegt is helemaal waar. Zelfs wanneer je een bbq van Marktplaats maar een half jaar gebruikt, is dat geen verloren geld.
 
Bedankt voor het warme welkom, na heel wat lezen en filmpjes kijken heb ik net een weber 5775 gekocht.
 
Welkom! Goede koop en zsm dat ding vies maken!
 
Terug
Bovenaan Onderaan