BasBQ
Beef en Steak

Hoe groot mag mijn procureur zijn?

 
 

Nicks85

Vuurmaker
Berichten
78
Einde van de week wil ik mijn eerste pulled pork maken. Ik heb een Bastard Compact, diameter 33cm dacht ik. Wat is naar jullie idee of ervaring een goed gewicht procureur hiervoor?
 
2 kg kan makkelijk mits je een Heart deflector/plate setter gebruik.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
 
Bij beefensteak een kleine kunnen scoren van 1,6kg. Hiermee kan je zeker 8 broodjes pulled regelen.
59f2fea3596e59578fdede3609453d9b.jpg
aca7b4f1728bd69203c5a0f145faa2ba.jpg
 
Ik pak hem zo groot mogelijk. Als ik pp doe neem ik ruim de tijd. Dan maakt die paart uurtjes meer niet meer uit. Het grootste gedeelte gaat de diepvries in.

Maar goed iedereen doet het op zijn eigen manier.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
 
Ik pak hem zo groot mogelijk. Als ik pp doe neem ik ruim de tijd. Dan maakt die paart uurtjes meer niet meer uit. Het grootste gedeelte gaat de diepvries in.

Maar goed iedereen doet het op zijn eigen manier.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Helemaal mijn idee. ;)
 
Misschien stomme vraag, maar wat is tapatalk?
Geen stomme vraag hoor: tapatalk is een app voor op je telefoon om forums makkelijker te bekijken
 
Ik pak hem zo groot mogelijk. Als ik pp doe neem ik ruim de tijd. Dan maakt die paart uurtjes meer niet meer uit. Het grootste gedeelte gaat de diepvries in.

Maar goed iedereen doet het op zijn eigen manier.
Precies. Zo veel mogelijk. Je moet toch die run doen.
Is ook lekker in de nasi, op een broodje, in een wrap, bij frietjes, enz. enz. En wat is er makkelijk om een zakje pp uit de vriezer te kunnen pakken en dat bij het avondeten te kunnen eten? Je hoeft het alleen maar op te warmen en het is super lekker.
 
Terug
Bovenaan Onderaan