BasBQ
Beef en Steak

Hert Flatribs

Smokeye zei:
helaas hier geen liefhebbers voor wild in huis. Maar persoonlijk vind ik wild net wat lekkerder dan gewoon stalvee zeg maar.
Maar goed ga toch ook hier maar eens proberen om het verbloemd te serveren

De beste manier om niet wild eters om te krijgen is een stoofpotje. En dan maken zoals je een ?normaal? stoofvlees potje maakt. Stap daarna Ganzenborst bakken als biefstuk. Met eventueel champignonsaus. 100% succes verzekerd. Collega?s en schoonfamilie zijn ook op deze wijze bekeerd
 
Smokeye zei:
@Hans wat de boer niet kent vreet hij niet, dus als je het anders noemt is er niks aan de hand


Weber GBS 57
Rookton Albatros


Je hebt helemaal gelijk, zo hebben ze het gepresteerd om ons (zonder medeweten natuurlijk) in een kroeg als hapje tijdens een gezellige avond bij een borrel een heerlijk stukje dakhaas te presenteren, smaak was verrukkelijk dat wel maar het resultaat bij bekend maken van het verhaal laat zich raden. X(
 
De supermarkt en groothandel ligt vol met hertensteak uit Nieuw Zeeland. Een pracht stuk gekweekt vlees. Die smaak is zo mals en zacht dat zelfs een vegetari?r dit zouden lusten.

Bereiden en serveren als biefstuk, ben je niet eens aan het liegen (kun je ook doen met paardenbiefstuk) . En je zult alleen maar complimenten krijgen.
Daarna zijn ze er aan gewend en kun je echt wild gaan serveren.



Verstuurd vanaf mijn SM-G935F met Tapatalk

 
Barbeknoei zei:
De supermarkt en groothandel ligt vol met hertensteak uit Nieuw Zeeland. Een pracht stuk gekweekt vlees. Die smaak is zo mals en zacht dat zelfs een vegetari?r dit zouden lusten.

Bereiden en serveren als biefstuk, ben je niet eens aan het liegen (kun je ook doen met paardenbiefstuk) . En je zult alleen maar complimenten krijgen.
Daarna zijn ze er aan gewend en kun je echt wild gaan serveren.



Verstuurd vanaf mijn SM-G935F met Tapatalk


Een vegetari?r die vlees eet?
Nog nooit van gehoord  :-/ :-/
Wellicht bij een vegetarische slager gehaald?
 
Van een vegetarisch diertje, dat telt ook toch?  ;)
 
Bij mijn weten zijn herten herbivoren

Verstuurd vanaf mijn SM-G935F met Tapatalk

 
Terug
Bovenaan Onderaan