BasBQ
Beef en Steak

Heb mezelf getrakteerd....

R

RoyzRoyz

Gast
Vandaag werd het pakketje afgeleverd, dat ik mezelf kado had gedaan. Dit stond al heeeeeeeeel lang op mijn verlanglijstje, maar vandaag ging die wens dus in vervulling...

En wat is die mooi :) Vinden jullie ook niet?

DSCN2075.jpg


DSCN2076.jpg


DSCN2077.jpg
 
Ja mooi!!! Hier ook al heel lang op de lijst, baal alleen dat ze hier €600 kosten en in de VS $250....

Heb je artisan model?!?
 
Mis trouwens wel het worstmaak opzet stuk ;)
 
Het is inderdaad het Artisan model. Voor de opzetstukken zal ik voorlopig weer even moeten sparen :)
 
Mooi cadeautje Roy, ben gelukkig geen jaloers typ ;)
 
Beter, die artisan heeft alles metaal binnen in, er zijn ook modellen met plastic onderdelen.
 
Gaaf ding, mooie kleur ook. Jammer dat ik er zelf geen ruimte voor heb.
 
Mooi man! Dat zijn goeie cadeaux, ook al heb je ze zelf gekocht!
 
Ik heb dit al jaren was bij de Makro in de aanbieding €250 dus dat scheelt nog al met de winkel,zal wel opletten of het weer in de aanbieding komt.
 
riona zei:
Ik heb dit al jaren was bij de Makro in de aanbieding €250 dus dat scheelt nog al met de winkel,zal wel opletten of het weer in de aanbieding komt.

Dat is zeker een mooie prijs Ron. Maar is dat een Classic of een Artisan? Daar zit nl nog wel een degelijk verschil in mbt kwaliteit en vermogen.
 
Wow! Wat een geweldig ding....ben helemaal niet jaloers  ;)
 
Je heb ook nog de Professioneel.

RoyzRoyz zei:
riona zei:
Ik heb dit al jaren was bij de Makro in de aanbieding €250 dus dat scheelt nog al met de winkel,zal wel opletten of het weer in de aanbieding komt.

Dat is zeker een mooie prijs Ron. Maar is dat een Classic of een Artisan? Daar zit nl nog wel een degelijk verschil in mbt kwaliteit en vermogen.
 
Maar hier ga je veel plezier van krijgen.
En voor hulpstukken goed zoeken op internet,de prijzen schelen behoorlijk.
 
De professional is toch dat model waar je de kop omhoog kunt slingeren i.p.v. kantelen?!?
 
noskos zei:
De professional is toch dat model waar je de kop omhoog kunt slingeren i.p.v. kantelen?!?

Ja je moet de kom omhoog draaien,dit waren de eerste machines.
 
Mike v R zei:
Maar hier ga je veel plezier van krijgen.
En voor hulpstukken goed zoeken op internet,de prijzen schelen behoorlijk.

Zal eens op zoek gaan Mike. De hulpstukken zijn inderdaad ook aan de dure kant... In Amerika zijn ze wel goedkoper, maar de verzendkosten zijn vaak zo hoog.

Misschien mijn vrouw maar lief aan kijken als zij weer eens in de USA is.... ;)
 
Nou nou wij krijgen er een concurrent bij in Almere. Ziet er professioneel uit hoor.
 
Terug
Bovenaan Onderaan