BasBQ
Beef en Steak

Groeten uit Belgenland

 

wimpie007

Vuurmaker
Berichten
75
Hoi Allemaal,
In mijn zoektoch op 't internet heb ik niet veel gevonden op Belgische sites, en zodoende ben ik hier verzeilt geraakt...
Al heel wat jaartjes BBQ ik wat af (of beter gezegd grillde ik wat af), maar pas de laatste maanden ben ik me wat verder gaan verdiepen in de materie. Mijn nieuwe weber OTP 47 heeft een paar weken geleden een eerste medium low/slow sessie gekregen met wat 'ribbels', eigen rub en glaze,... (jaja, de terminologie is me ook al niet meer vreemd;) ) en die was aardig gelukt.
Ik hoop hier wat meer info/inzicht te krijgen in enkele zaken! (electronische regeling bv.)
Belgische groeten,
Wim.
 
Hey Wim, leuk dat je mee komt doen!!
 
Hoi Wim! Welkom!
 
Van harte welkom Wim.
 
Welkom bij ons edele genootschap Wim!
 
Welkom op dit smakelijke gezellige forum!
 
Dag Wim,

hartelijk welkom op dit forum. Je zal wel merken dat je niet de enige belg bent op dit forum. ER ZIJN ER MEER. B-)
Waar is je BBQ ergens gevestigd?? Misschien zie ik roken, of zie je de mijne, want ik ben net ribben aan het klaarmaken.
 
Dag Marc,
mijn BBQ staat in Oordegem (tss Wetteren en Aalst), en ook deze middag weer eens een ribben-sessie gepland!:)
groeten,
 
Wim welkom bij de club.

In het Do it Yourself deel, DIY, staan wat draadjes over een zelf te bouwen controller die de warmtevoorziening van de Q regelt.
 
Van harte welkom bij het Genootschap!
 
Hoi Wim, welkom bij het BBQ Genootschap
 
hoi Wim,
welkom bij dit edele genootschap
 
Welkom Wim!!!!
 
Terug
Bovenaan Onderaan