BasBQ
Beef en Steak

Grill Guru Large probleem (of ook andere merken)

Romson

Vuurmaker
Berichten
88
Hallo allen!

Ik heb in mijn voorstel post verteld over de giga overbeet van mijn Grill guru Large. Vandaag heb ik dan eindelijk de nieuwe dome binnen gekregen dus ik kon niet wachten om deze er op te zetten.

Je raad het al, ook deze dome past niet!!!😡

Nu vraag ik mij af of het normaal is dat er een afwijking zit tussen de base en de dome. Weet iemand hier iets meer van? Ik heb nog wat fotos bijgevoegd. Zoals je ziet loopt de dome precies gelijk met de achterkant en zijkant, maar aan de voorkant neemt hij ineens een flinke hap van ruim een centimeter.

Ik snap er werkelijk helemaal niets meer van...

[UPDATE ONDERAAN]

1000020976.jpg


1000020977.jpg
 
Laatst bewerkt:
Ligt het niet aan de base ,
Misschien niet goed rond.
 
Wat "n Kudtzooij man! Sterkte!
 
Ligt het niet aan de base ,
Misschien niet goed rond.
Dat begin ik dus ook te denken. Morgen maar eventjes opmeten vanuit verschillende "hoeken". En toch maar weer in de telefoon klimmen bij die lui van Grill Guru.
 
Dat de boel niet lekker sluit is mooi ……
Misschien een idee om een stuk karton tegen de dome houden en de buiten kant aftekenen en dit ook met de base te doen .
Als je die twee stukken op elkaar legt zie je misschien een verschil.
Net wat RDJ zegt ,licht het misschien aan de base.
Sterkte er mee.
 
daar zit nogal wat verschil in. Ik hoop dat ze je kunnen helpen aan de hand van deze foto's.
 
Nou, het vonnis is binnen... Helaas niet precies waar ik op had gehoopt. Wat zouden jullie doen?

Optie 1: We ruilen de Base om, je moet hierbij rekening houden dat deze een centimeter groter zou kunnen zijn. Tevens kunnen we niet garanderen dat het dan beter aansluit.

Of

Optie 2: De kamado word opgehaald en deze word gecrediteerd, je krijgt je geld retourgestort. Helaas hebben we de solo modellen niet meer en kan deze niet volledig omgeruild worden.
 
Ik zou optie 2 doen. Geld terug is prima dan ben je niet slechter af dan toen je eraan begon. Optie 1 is onzeker.

Met optie 2 kun je kijken voor een ander model Kamado.
 
Optie 2 en dan even naar Nunspeet rijden (Rookoven.com) en kijken of ze daar nog een leuke kamado in de verbouwings uitverkoop hebben.
 
Het enige nadeel is wel dat ik heel die tafel heb gebouwd op de afmetingen van deze kamado. Ik heb gelijk even gekeken voor een Bastard maar die is een stuk dieper dan de Grill Guru... Wat ongelofelijk kl*te dit..
 
Het enige nadeel is wel dat ik heel die tafel heb gebouwd op de afmetingen van deze kamado. Ik heb gelijk even gekeken voor een Bastard maar die is een stuk dieper dan de Grill Guru... Wat ongelofelijk kl*te dit..

Das dan idd wel volkomen kilo utrecht tango

Voordeel is dan weer dat je blijkbaar handig genoeg bent zelf een tafel te bouwen dus waarschijnlijk ook wel inventief genoeg om de bestaande aan te passen?
 
Das dan idd wel volkomen kilo utrecht tango

Voordeel is dan weer dat je blijkbaar handig genoeg bent zelf een tafel te bouwen dus waarschijnlijk ook wel inventief genoeg om de bestaande aan te passen?
Ja, dat is ook weer zo. Alleen of ik daar zin in heb is een ander verhaal. :ROFLMAO: Ik had me al voorgenomen al lang en breed die kamado gebruikt te hebben...
 
Ja, dat is ook weer zo. Alleen of ik daar zin in heb is een ander verhaal. :ROFLMAO: Ik had me al voorgenomen al lang en breed die kamado gebruikt te hebben...
Gewoon kamado alvast gaan gebruiken en genieten en tijdens de sessie ff bekijken hoe je je tafel gaat verbouwen.
"genieten van de reis.........." 😉
 
Ik heb de hornbach gebeld vanmiddag en ben er daarna gelijk heen gereden. Ik mocht de kamado even bekijken en ik zag dat alles mooi past. Dus die kamado aangeschaft en de huidige kamado ga ik morgen laten crediteren. Kan ik EINDELIJK binnenkort eens beginnen!
Helaas wel extra moeten betalen t.o.v. de actieprijs waar ik deze kamado voor had gehaald. Het is niet anders.
 
Ik heb de hornbach gebeld vanmiddag en ben er daarna gelijk heen gereden. Ik mocht de kamado even bekijken en ik zag dat alles mooi past. Dus die kamado aangeschaft en de huidige kamado ga ik morgen laten crediteren. Kan ik EINDELIJK binnenkort eens beginnen!
Helaas wel extra moeten betalen t.o.v. de actieprijs waar ik deze kamado voor had gehaald. Het is niet anders.
hornbach heeft een laagste prijs garantie dus je zou ook goedkoper uit moeten zijn.
Was het een actieprijs of een uitverkoop dat maakt het verschil :)


Screenshot_20240227_182222_Chrome.jpg

Screenshot_20240227_182316_Chrome.jpg
 
Ik heb de hornbach gebeld vanmiddag en ben er daarna gelijk heen gereden. Ik mocht de kamado even bekijken en ik zag dat alles mooi past. Dus die kamado aangeschaft en de huidige kamado ga ik morgen laten crediteren. Kan ik EINDELIJK binnenkort eens beginnen!
Helaas wel extra moeten betalen t.o.v. de actieprijs waar ik deze kamado voor had gehaald. Het is niet anders.
In ieder geval is t geregeld moet je maar denken. Beter dan ergenis en t wachten tot je eindelijk je kip en varken stickers kan gaan verdienen ☺️
 
Terug
Bovenaan Onderaan