BasBQ
Beef en Steak

Gluhwein glaze

lionart

Tondelzoeker
Berichten
12
Ik heb het idee om glaze te maken van gluhwein, heeft iemand dat al eens gedaan? Ik dacht voor bij kalkoen of kip
 
Misschien dat je een rode wijnsaus wat kan pimpen met steranijs, kaneel en kruidnagel.
 
Of je koopt een fles kant en klare Gluhwein die je inkookt tot stroop.
Wil je zelf aan de slag dan zijn er talloze recepten te vinden.
Wil je het iets makkelijker dan kun je zoeken Naar Aspen Mulling Original Spices
linksonder de nieuwe verpakking van Aspen Mulling en rechtsonder de oude verpakking van Aspen Mulling.
Deze droge mix in poeder/korrelvorm geeft een hele lekkere gluhwein, lekkerder dan een K&K fles.
Let wel dat je bij de linker verpakking goed oplet want er zijn meerdere varianten, zelfs ook speciaal voor Eggnog., een Cinnamon Orange, Caramel Apple en hot chocolate.



1702979864797.png
1702980166129.png
 
Of je koopt een fles kant en klare Gluhwein die je inkookt tot stroop.
Wil je zelf aan de slag dan zijn er talloze recepten te vinden.
Wil je het iets makkelijker dan kun je zoeken Naar Aspen Mulling Original Spices
linksonder de nieuwe verpakking van Aspen Mulling en rechtsonder de oude verpakking van Aspen Mulling.
Deze droge mix in poeder/korrelvorm geeft een hele lekkere gluhwein, lekkerder dan een K&K fles.
Let wel dat je bij de linker verpakking goed oplet want er zijn meerdere varianten, zelfs ook speciaal voor Eggnog., een Cinnamon Orange, Caramel Apple en hot chocolate.



Bekijk bijlage 60310Bekijk bijlage 60311
Ik ga hiernaar op zoek! Dank
 
Terug
Bovenaan Onderaan