BasBQ
Beef en Steak

Gezinsuitbreiding.

Welkome gezinsuitbreiding. Proficiat. Beschuit met groene muisjes.
En...niet ongelangrijk, deze gezinsuitbreiding heeft de komende 25jr weinig bijkomende kosten.
 
Ha Sander,
Ik ben misschien wel net zo'n fanboy als jij... maar toch. Ik had de MiniMax van Dominique hier een keertje te logeren en ik was met hen beide een keertje een weekje weg en heb toen gekookt op dat apparaat. Ik vind 'm schattig en prachtig, maar als kooktoestel kon hij mij minder bekoren. Vanwege de zeer beperkte hoogte en de korte afstand tussen kolen en grillrooster vond ik 'm heel anders werken dan mijn Large. Ik denk dus dat een Small of Medium beter werkt voor mij. Ik hoop van jou te horen hoe het jou bevalt na een paar sessies.
Maar och, wat is 'ie schattig en aaibaar!
Veel plezier!
 
Maar och, wat is 'ie schattig en aaibaar!
Veel plezier!
Bedankt voor de waarschuwingen. Je leest en je hoort vanalles. Het ene kamp zegt; je hebt alles bge alleen kleiner rooster. En andere wel bekende dad-youtuber vind dat je gewoon de rode moet kopen.
Dat hij anders werkt geloof ik wel, of we er mee uit de voeten kunnen is een volgende stap.
Er zal vast een beter buikspekje of reversed sear steak vanaf komen dan van de skottel.. Laten we dat de eerste drempel noemen 😜 Daarna Gaan we hem lekker uitdagen!
 
Gefeliciteerd met de gezinsuitbreiding! Laat weten hoe die bevalt (stiekem wel een beetje jaloers, al begon mij man al over de grootte van de buitenkeuken dat daar best een 2e kamado bij past......). Het mooie vind ik dat een aantal accessoires (gietijzeren rooster e.d.) ook als accessoire bij de Large passen ;).
 
Terug
Bovenaan Onderaan