BasBQ
Beef en Steak

Gezellige cookoff Hoofddorp

 

bladerunner

Pitmaster
Berichten
731
Hoi allemaal, nieuw lid erbij, ook al jaren houtskoolfanaat op de Weber en sinds kort een gaskeuken(gewonnen bij Fire & Food).
Volg de site al geruime tijd, maar dan nu toch maar eens lid geworden. Vorige week zijn we in Hoofddorp geweest, was heel gezellig en de proeverij op zondag was te gek. Volgende maand weer hoofddorp zag ik, gaan we weer heen!
tot dan!
Marcel
 
Welkom Bladerunner!
 
hoi Marcel,
welkom bij dit edele genootschap.
Ja was goed toeven vorig weekend in Hoofddorp  :)
 
Welkom bij de club
 
Welkom Marcel, misschien hebben we elkaar al ontmoet in Hoofddorp dan, misschien heb ik dan zelfs al bbq gemaakt voor jou, lol.
Volgende maand ben je zeker opnieuw welkom voor een hapje en een babbeltje.
 
Welkom bij ons!
 
Hoi Marcel, welkom bij het BBQ Genootschap
 
Welkom Marcel, veel plezier en inspiratie!
 
Welkom hier Marcel!




 
Achieltje zei:
Welkom Marcel, misschien hebben we elkaar al ontmoet in Hoofddorp dan, misschien heb ik dan zelfs al bbq gemaakt voor jou, lol.
Volgende maand ben je zeker opnieuw welkom voor een hapje en een babbeltje.
Lijkt me wel leuk, heb wel inderdaad Belgische teams gezien en geproefd! Maar de naam zou ik zo snel niet meer weten, sorry daarvoor.
Volgens mij was het bij een soort van partytent, waarachter aardige lui pulled pork serveerden.
groet en tot de volgende keer.
 
bladerunner zei:
Lijkt me wel leuk, heb wel inderdaad Belgische teams gezien en geproefd! Maar de naam zou ik zo snel niet meer weten, sorry daarvoor.
Volgens mij was het bij een soort van partytent, waarachter aardige lui pulled pork serveerden.
groet en tot de volgende keer.

Alle Belgische lui zijn aardig toch ;-) Bij ons stond de bestelwagen nog voor het tentje. Achter het tentje pulled pork, dat zullen de aardige kerels van De Filou's geweest zijn.
 
Terug
Bovenaan Onderaan