BasBQ
Beef en Steak

Gevulde canalloni,s

 
 
 

Mark b

Stoker
Berichten
397
Door de foto van iemand op Facebook ook aan de slag gegaan.
Canalloni,s gevuld met gehakt en in het midden kaas,daarna met bacon omwikkeld en na een uurtje lakken met bbq saus en nog 15 min doorgaren
Foto,s zeggen meer dan duizend woorden dus bij deze…..

IMG_4721.jpeg


IMG_4722.jpeg


IMG_4724.jpeg


IMG_4725.jpeg


IMG_4727.jpeg


IMG_4728.jpeg
 
Ziet er geweldig uit. Ik vraag me alleen af hoe de pasta gaar wordt. Pasta heeft meer dan alleen hitte nodig om zacht te worden. Trekt het vocht van het ui, de paprika en het vet van het gehakt en spek er in??

Verstuurd vanaf mijn SM-G991B met Tapatalk
 
Dat was dus ook wat ik las,sommige garen de pasta voor,maar aangezien ik vrij lui van aard ben ze gewoon gevuld(gaat naar mijn idee ook beter dan Waneer ze zacht zijn).
Nadat ik ze gevuld had nog even in de koelkast gelegen en daar werden ze al wat zachter van en verder werden ze zacht van de vlees sappen,zowel van t gehakt als van de bacon
 
ik heb deze 2 weken geleden ook gemaakt. De pasta wordt inderdaad gaar door de sappen en vet en hoeft niet van te voren gekookt te worden.
 
Ziet er heerlijk uit. Heb ze ook wel eens gegeten bij een barbecuevriendin. Was super. Kortom, komt binnenkort op de Weber.
 
Ik maak deze geregeld, erg lekker. Voorkoken is inderdaad niet nodig..ik vul de cannelloni met lekker gekruid gehakt dan een bolletje mini mozzarella, gehakt. Tussendoor lak ik ze een paar keer met een lekkere rub
De laatste minuut of zo leg ik een half strookje cheddar kaas op ene helft van de cannelloni… ook erg lekker
 
Terug
Bovenaan Onderaan