BasBQ
Beef en Steak

Fotowedstrijd maart 2024 - when life gives you a hamburger

 
 
 
 

Frits

Administrator
Forumleiding
Berichten
20.038
Voor deze maand is het onderwerp: when life gives you a hamburger.

Gekozen door de winnaar van de fotowedstrijd van februari, @Sticky Fingers

“Ik heb eens zitten denken, en om het deze maand een beetje toegankelijker te maken ( hopelijk doet weer ook deze maand ook een duit in het zakje ) heb ik als onderwerp het volgende bedacht : When life Gives You A Hamburger

Wellicht dat het al eens is langs gekomen op forum ? Maar je kunt er alle kanten mee op en ik hoop dat daardoor wat mee mensen zullen meer doen deze maand.

When life Gives You A Hamburger

Wie maakt de allerlekkerste hamburger creatie ? Gooi je creativiteit in de strijd en ga helemaal los om een mooie Hamburger Creatie te creëren.”


Regels:
- Wedstrijd loopt tot en met 31-03-2024 22:00h.
- Geen menselijke vlees foto’s.
- De foto moet deze maand door jezelf zijn gemaakt en het gerecht moet van de barbecue komen.
- Foto mag niet worden bewerkt met filters (zoals die er zijn voor o.a. voor iPhone, Android, Lightroom en andere fotoprogramma's), echter corrigeren van witbalans, contrast en uitsnede is wel toegestaan.
- Je laat in een apart draadje (in L&S of H&F) zien hoe je het gerecht hebt gemaakt, en je plaatst een link naar dat draadje bij je foto!
- Winnaar wordt bepaald door een Poll.
- 1 foto per deelnemer.
- De foto van de winnaar komt in de Hall of Flame.

Let op:
In dit topic uitsluitend de deelnemende foto plaatsen, alle andere foto's worden verwijderd.
Bij dubbele inzending volgt diskwalificatie.

De te winnen prijs is een waardebon van onze sponsor Beef & Steak, en natuurlijk de camera-sticker en eeuwige roem in de hall of Flame.
 
Leuk!
Ik denk dat het weer altijd De grootste boosdoener is bij weinig aanmeldingen. Althans, als ik voor mij zelf praat. De maand maart heeft meer kans op mooie dagen.

Leuk breed onderwerp, daar kan iedereen wel wat mee.
 
2 jaar geleden al eens langs gekomen maar ik vond het ook tijd worden. Dit zou ook mijn keuze geweest zijn als ik gewonnen had

Verstuurd vanaf mijn SM-S911B met Tapatalk
 
Leuk onderwerp!

Deze maand ga ik echt proberen om mee te doen.
 
Wat Sander zegt.... Nu zit ik de voorbereiding op een maagverkleining... dus nog snel wat versieren!!!
 
Smoked Whiskeyburger


Smoked Whiskey Burger 1080.jpg
 
Mijn aanmelding voor de foto wedstrijd!


BBQ genootschap.png
 
Mijn aanmelding voor de foto wedstrijd!


Bekijk bijlage 62982
Dat is pittige concurrentie. Die ziet er prachtig uit.
 
Terug
Bovenaan Onderaan