BasBQ
Beef en Steak

Feestje morgen

 
 

MidVe

Stoker
Berichten
260
Morgen een feestje te vieren. Ik wil uiteraard wat hapjes van de bbq maken. Kipdrummets staan al in de marinade, MOINK-balls staan op het programma. Ook wat jalapen?s gescoord voor ABT's.... Toch heb ik het gevoel dat ik nog iets mis....suggesties?
 
Gevulde kastanjechampignons doen het hier altijd goed:

Sjalotje fijn snipperen, mengen met roomkaas (naturel of gekruid) en wat BBQ-rub.
Steeltje uit de champignon en vullen met de roomkaas. Drupje saus erop en een plakje bacon eromheen.
Eventueel vastzetten met een prikkertje en samen met de MOINKS op de Q.

Succes morgen!

 
Ceriel zei:
Drupje saus erop en een plakje bacon eromheen...

daar maak je alles lekker mee! ;)
 
Klinkt al geweldig leuk en compleet, maar heel lekker en gegarandeerd succes bij de dames... die wil je imponeren... gevulde courgette rolletjes met geitenkaas en rode basilicum... check receptje van MAC!
 
Domme vraag misschien maar wat zijn abts?
 
En die zijn me toch lekkar! ;)
 
Dank voor de reacties, op verzoek van de kleinste bezoekers zijn er nog wat hotdogs gegrild...maar ga jullie suggesties zeker eens uitproberen.
De ABT's waren voor mij ook nieuw, maar zeker een blijvertje! De kipdrummets had ik gemarineerd met "funky Chicken-rub" van Noskos, die ik tegen het einde heb afgelakt met wat zoete chilisaus, waardoor ze lekker sticky werden...maar helaas geen foto's, dus niet gebeurd.
 
Terug
Bovenaan Onderaan