BasBQ
Beef en Steak

Even voorstellen

Romtomkes

Tondelzoeker
Berichten
6
Een tijdje geleden een account aangemaakt, en het wordt nu wel eens tijd om mij even voor te stellen.

Ik ben Tom, woon in Zwolle met vrouw en kinderen en 1 van mijn grootste hobbies is sinds een aantal jaren iets met kolen, vlees en hitte.
Mijn BBQ-park bestaat inmiddels uit:
- The Bastard Urban Medium
- Weber Smokey Mountain 47 cm
- Weber Master-touch 57 cm

Over een tijdje gaan we verhuizen naar het buitengebied en mijn vrouw heeft reeds de toezegging gedaan dat er dan een Bastard Urban Large aangeschaft kan worden, want immers meer ruimte... (dan zal er ongetwijfeld afscheid genomen moeten worden van beide Webers ;) )

Bijna wekelijks staan een of meerdere van deze BBQ's aan voor doorgaans een low and slow bereiding of een korte grill-sessie.
Elke eerste zondag van de maand ben ik samen met een vriend in de tuin te vinden en proberen we allerlei nieuwe vleesgerechten uit. Uiteraard erg leuk om te doen, in de toekomst zullen daar vast wel foto's van gepost worden!

Ik hoop bij het genootschap inspiratie te vinden en tips en tricks te delen en te ontvangen.

Bastard .jpg
 
Laatst bewerkt:
Welkom Tom
Afscheid nemen van de Webers is niet altijd nodig hoor soms is meer beter 😉
 
Tom welkom.
Als je toch meer ruimte hebt zou ik de Webers niet weg doen. Eeuwig zonde.
 
Dat is ook weer waar😂. Vind er vast wel een plekje voor
 
Welkom Tom!

Die 57 nooit wegdoen, ga je spijt van krijgen.
Dat is de ideale sidekick.
 
Welkom Tom, en zoals mijn voorgangers zeggen: de webers lekker houden! je weet nooit wanneer je ze nodig gaat hebben. altijd handig om extra oppervlakte te hebben en verschillende temperaturen beschikbaar.
 
Leuk Tom! Welkom! Hopen dat er toch nog genoeg ruimte is in het buitengebied voor beide Bastards en beide Webers!
 
Welkom!
 
Welkom Tom, veel plezier en inspiratie hier!
 
Terug
Bovenaan Onderaan