BasBQ
Beef en Steak

Even voorstellen

Joey Hoogland

Tondelzoeker
Berichten
9
Hallo allemaal! Mijn naam is Joey, bijna 40 jaar en woon in een klein dorpje aan de rand van Amersfoort met m'n gezin.

Even vooropgesteld dat ik NOOIT eerder mezelf heb geregistreerd voor een forum en eigenlijk vrij introvert mijn eigen ding uitzoek/doe....

Ik werk voor een bedrijf dat zeer nauwkeurig GPS apparatuur levert voor de GWW sector. Denk dus aan graafmachines, dozers, graders, wielladers, landmeetsystemen etc.

Mijn interesses zijn vooral gericht op techniek/technologie. Dus in m'n vrije tijd ben ik graag in de weer met allerlei nieuwe snufjes, gadgets, computers, AI... Etc etc.

Maar zo zie je maar weer, zeg nooit NOOIT, want ook ik ben enorm geïnspireerd door een groot aantal forum leden. En daar doe ik de meesten van jullie te kort mee, want voor sommigen is dit echt hun lust en leven, heb ik gemerkt.

Nu ging het mij in eerste instantie maar eens om een buitenkeuken te bouwen. Van daaruit wil ik meer BBQ skills gaan ontwikkelen. Hoop ik ten minste. En als jullie me hierin willen helpen/adviseren, dan kom ik er vast wel dacht ik zo. Dit idee is ontstaan nadat we een overkapping hebben gebouwd in de tuin, we van lekker eten houden, het liefste het hele jaar door én buiten... Maar misschien wel het belangrijkste tot aanzetten: de enorme inspiratie bron hier op het forum door super handige bouwers en meedenkers!!

Ik zal later even een topic aanmaken bij DIY en wat tekst en uitleg plaatsen incl foto's.

<Edit> zie: https://www.bbqgenootschap.nl/threads/buitenkeuken-douglas.34703/

Maar ik moest me eerst even verplicht voorstellen hier, dus dat heb ik maar gedaan :)

Groeten!
 
Laatst bewerkt:
Welkom Joey
 
Welkom bij het Forum. Waar de leden niet alleen gaan kwijlen van mooie bereiding van gerechten op een barbecue, maar ook van de bouw van een buitenkeuken.
 
Welkom en wat Bart zegt ;-)
 
Welkom Joey!
 
Terug
Bovenaan Onderaan