BasBQ
Beef en Steak

Even voorstellen

Reinier

Tondelzoeker
Berichten
3
Hallo BBQ?ers

Mijn naam is Reinier, 38 jaar en ik sta graag in de keuken om iets lekkers klaar te maken. Nog liever doe ik dat buiten op de Kamado Joe Classic 2 die ik sinds dit voorjaar heb.
De kamado heb ik na lang twijfelen aangeschaft (het is toch een enorm duur ding), maar ik heb er nog geen seconde spijt van gehad. Vrouwlief en onze 2 jongens (4 en 6 jaar oud) hebben hem inmiddels ook leren waarderen, het geeft toch wel een onovertroffen smaak en behoudt de sappigheid van het vlees. Daarnaast is het na even wennen ook echt supersimpel om ermee te werken.
Inmiddels is er o.a. al de nodige pulled pork, hamburgers, gerookte gehaktballen en veel pizza?s op gemaakt.
De laatste tijd heb ik me ook gewaagd aan zelf worst maken, leuk om te doen, en ook nog eens echt lekker! De pulled-pork-grillworst is favoriet bij de jongens  :)

BBQ ze!
Reinier
 
Van harte welkom bij het Genootschap!
 
Welkom Reinier! Pulled pork grill worst..., het water loopt in me mond!
 
De 1,5 kg pulled pork grillworst was inderdaad lekker, met de nadruk op ?was?. Hij was namelijk al snel op.... :blush:
Gelukkig ligt er nog een kleine kg pulled pork in de diepvries, dus binnenkort ga ik nog maar een lading maken.
 
Welkom hier. Pulledporkgrillworst. Hmm dat klinkt goed. Heb je ook een recept toevallig.  :)
 
Welkom hier!
 
Maus zei:
Welkom hier. Pulledporkgrillworst. Hmm dat klinkt goed. Heb je ook een recept toevallig.  :)

Ja, dat heb ik wel. Helemaal zelf be......opgezocht op internet  ;)
https://www.verstegen.eu/nl/nl/fresh-services/recepten/pulled-port/pulled-pork-grillworst.html

Ik heb gewoon 80/20 worstsnippers van Vuur&Rook gebruikt en daar de pulled pork die ik nog in de diepvries had bij gedaan. De verhouding worstdeeg / pulled pork heb ik wel volgens recept gedaan, en die is prima.
Voor het afgrillen heb ik bij 1 worst pulled pork kruiden aan de buitenkant gedaan en bij de andere (zoutarm) grillworstpoeder, die met de pulled pork kruiden vonden wij lekkerder (maar die andere was ook zeker niet verkeerd)

Aan iedereen: hartelijk dank voor het warme welkom!

Groeten,
Reinier
 
Hoi Reinier,
welkom bij het Genootschap. heel herkenbaar, je intro :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan