BasBQ
Beef en Steak

Ervaringen met plate setters en multi level systems voor de Grill Guru Large?

Romson

Vuurmaker
Berichten
88
Ik ben op zoek naar een systeem voor de Grill Guru large om zowel directe en indirecte zones te creëren. Nu zou ik in theorie het standaard bijgeleverde RVS rooster en het hitteschild door midden kunnen slijpen, maar dat lijkt me een minder goed idee dan kijken wat voor alternatieven er zijn. Nu kan ik van Grill Guru zelf niets vinden behalve het systeem dat ze in de duurste variant hebben en deze is dus niet los te bestellen blijkbaar.

Heeft er iemand ervaringen met alternatieve systemen? Ik hoor het graag!
 
Ik heb voor mijn large een Divide and Conquer systeem gekocht bij kamadobbq.nl.
Werkt super! Het bijgeleverde spul gebruik ik niet meer.
Ook meteen een half gietijzeren rooster en een plancha erbij besteld.
 
Ik ben op zoek naar een systeem voor de Grill Guru large om zowel directe en indirecte zones te creëren. Nu zou ik in theorie het standaard bijgeleverde RVS rooster en het hitteschild door midden kunnen slijpen, maar dat lijkt me een minder goed idee dan kijken wat voor alternatieven er zijn. Nu kan ik van Grill Guru zelf niets vinden behalve het systeem dat ze in de duurste variant hebben en deze is dus niet los te bestellen blijkbaar.

Heeft er iemand ervaringen met alternatieve systemen? Ik hoor het graag!
Mijn eerste platesetter was in twee delen gesprongen, deze heb ik nu als directe en indirecte zones. Werkt prima. D&C systeempje werkt natuurlijk ook super als het past!

IMG_5017.jpeg
 
Mijn eerste platesetter was in twee delen gesprongen, deze heb ik nu als directe en indirecte zones. Werkt prima. D&C systeempje werkt natuurlijk ook super als het past!

Bekijk bijlage 62889

Je zou dit natuurlijk ook met een diamantschijfje zelf door kunnen slijpen.
 
Is dit de 20 inch formaat heb hier ook vaak naar gezocht heb zelfs eentje gehad maar die paste niet net te groot zou jij misschien de buiten maten op kunnen geven in cm ??
Alvast bedankt
 
Terug
Bovenaan Onderaan