Mij is de mening toegedaan dat deze actie ten koste is gegaan van de andere producten / merken die 200 Fahrenheit levert. Deze actie heeft daarvoor niet goed uitgepakt.
Dat de BBQ behoefte er is, gezien het succes (lees:vraag) van deze actie, stelt me gerust. Zeker gelet op wat er allemaal speelt omtrent, vlees, milieu, CO2, stikstof etc.
Een deugdelijke voorbereiding van de actie, die optimaal service moet kunnen blijven verlenen. De klanten service, afhandelingssnelheid, probleem oplossing, zijn essentieel voor het borgen van de toekomst.
Waarbij ook de vraag gesteld mag worden aan de product vervaardiging. Als deze beter getest en gecontroleerd wordt wordt eveneens de klantenservice minder belast.
Mijn Basterd Urban large 2019, ook van 200 fahrenheit, staan nu aan met 3 Kg varkensschouder en vraag me af hoeveel mensen vanuit de AH actie dit nu ook doen. Waarmee ik wil zeggen dat er diverse klantwaarde binnen 200 fahrenheit zijn waardoor een keuze gemaakt moet worden hoe deze te verdelen in de organisatie qua service, kennis en up-selling.
Indien deze actie weer op de rol staat is er nog tijd om juist hier nog even goed naar te kijken.
Succes.