BasBQ
Beef en Steak

Ervaring met de volgende bbq

 
 

Xander

Stoker
Berichten
309
Deze kende ik ook nog niet. Ziet eruit als een geinig systeem, met lamellen boven je kolen die je met een schuifje naast je rooster kunt sluiten of openen. Ik vraag me wel ernstig af hoe lang zoiets het blijft doen als er vet en sap op gaat druipen en de boel gecoat wordt met een mooie laag zwarte urft. Maar misschien hebben ze daar ook wel een oplossing voor.
 
Voor dat geld zou ik zeker een weber kopen.
 
Mike +1
 
Wat El Fumarole zegt. De zooi koekt aan, de boel loopt vast en je mag tot in den eeuwigheid met remmenreiniger lopen klootviolen om 'm aan de gang te krijgen.
 
Ik kwam deze tegen op een ander forum (zijn wat mensen aan het testen )
(Mijn) eerste indruk is dat het apparaat doet wat er belooft wordt maar er moet nog wel eea aangepast worden om optimaal te functioneren.
 
Ik had niet goed op de prijs gelet, maar dit is inderdaad een no-brainer: waarom zou je iets kopen waarvan je niet echt het idee hebt of het een beetje duurzaam is, terwijl je voor dat geld 'gewoon' een fabeltastisch mooie, zichzelf al vele jaren bewezen hebbende, door fantastische garantie ondersteunde Weber aan kunt schaffen.
Gewoon Mike + 1 dus eigenlijk :)

 
Brinkmeister zei:
Wat El Fumarole zegt. De zooi koekt aan, de boel loopt vast en je mag tot in den eeuwigheid met remmenreiniger lopen klootviolen om 'm aan de gang te krijgen.

Met remmen reiniger in je Q lijkt me helemaal geen goed idee. :-O [-(
 
Danny77 zei:
Brinkmeister zei:
Wat El Fumarole zegt. De zooi koekt aan, de boel loopt vast en je mag tot in den eeuwigheid met remmenreiniger lopen klootviolen om 'm aan de gang te krijgen.

Met remmen reiniger in je Q lijkt me helemaal geen goed idee. :-O [-(
Voor Brinkmeister is dat geen probleem, die zuipt dat spul gewoon, ik ken hem
=))
 
Het is een kamado geworden.  :D
 
Terug
Bovenaan Onderaan