BasBQ
Beef en Steak

Enthousiaste Leidschendammer

 

Tentij.s

Kooltjesharker
Berichten
147
Goedemorgen allemaal!

Even voorstellen aangezien ik dat gisteren tijdens mijn eerst post helemaal ben vergeten  :blush:
Mijn naam is Sander, woon in Leidschendam en ben sinds kort de trotse eigenaar van een WSM.
Het Smoke & Q'virus heeft mij getroffen en na veel gelezen te hebben op het grote wijde web kwam ik op dit genootschap terecht.
(overigens moet je goed je best doen om dit genootschap NIET tegen te komen als je je aan het verdiepen bent  :D)

Vroeger ben ik al eens met het roken van voedsel in aanraking geweest toen de vader van een vriendje uit de straat in zijn achtertuin allerhande lekkernijen uit zijn rokende toverdoos goochelde!  ;) Destijds heb ik daar met veel genoegen watertandend naar staan kijken. Gelukkig werd er natuurlijk ook vaak geproefd!
Na inmiddels jarenlang deze geur en smaak te zijn vergeten (ik kwam niet verder dan een sateh of hamburger op de Q te bereiden (lees verbranden)  kwam het roken ineens weer op mijn pad en ben ik hier dus helemaal aan verslingerd!
Ik hoop veel van jullie te leren en lekkere gerechten te kunnen maken, waar ik jullie van op de hoogte zal houden!

Sander
 
Welkom!
 
Sander, welkom op het BBQ Genootschap!
 
hoi Sander,
welkom bij dit edele genootschap
 
Welkom bij de club!
 
Terug
Bovenaan Onderaan