BasBQ
Beef en Steak

Einde HerQs.. Zoektocht nieuwe thermometer

Juulvh zei:
Ik kom zojuist een reclame tegen van de cookperfect, ziet er ook wel fancy uit! Meet de kerntemperatuur op 5 punten over de lengte van de probe (wat een voordeel is ten opzichte van alleen aan de punt volgens hen) en ook meteen aan de buitenzijde van de probe, zodat je ook de keteltemperatuur meet. Of het kwalitatief hoogstaand is weet ik niet, maar het oogt mooi en het heeft een hoog gadget gehalte, en daar ben ik ook wel gevoelig voor :) Prijs is ongeveer ?90,- met 1 probe.

Hier een review: https://bbq-helden.nl/review-cookperfect/
Deze heeft idd potentieel

Verstuurd vanaf mijn Nokia 7 plus met Tapatalk

 
Inkbird x6 prima ding
Heb ook een igrill2 en beiden goed spul

Sent from my SM-G965F using Tapatalk

 
noskos zei:
Anne is de importeur en hij heeft ze op zijn site staan thermoworks signals

Op de Virtual Weber Bulletin Board stond pas geleden een foto van het display. Daar zit ook een icoontje voor een fan in. Was een teaser voor dingen die gaan komen.

Hij is er de fan voor de Thermoworks

Genaamd de Billows ben benieuwd of hij in NL al verkrijgbaar is?

https://www.thermoworks.com/Billows



Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk
 
Ja en er zijn problemen met de app die erbij zit. Zag dat die wel wat werk kan gebruiken bij de Amerikanen die het geluk hadden om ermee te mogen spelen.
 
noskos zei:
Ja en er zijn problemen met de app die erbij zit. Zag dat die wel wat werk kan gebruiken bij de Amerikanen die het geluk hadden om ermee te mogen spelen.

Geld dat voor de gehele unit(De Thermowork Signals 4-Kanaals ) Of alleen voor de Fan app applicatie.

Want vind die  De Thermowork Signals 4-Kanaals wel een strakke  thermometer om mee te werken

Staat namelijk op mijn boodschappen lijstje




Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk
 
Ik zag dat Chris van The Virtual Weber Bullit problemen had met zijn billows sessie. Hij ging pulled pork maken. De app verloor contact met de signals en kon gegedurende de sessie niet opnieuw verbinding maken.
Daar reageerden anderen op met soortgelijke problemen.

Maar de signals regelde verder wel gewoon netjes de temperatuur.
 
Oh en als je nog op zoek bent naar HerQ?s. Beef en Steak, de nieuwe forumsponsor heeft ze.
 
noskos zei:
Oh en als je nog op zoek bent naar HerQ?s. Beef en Steak, de nieuwe forumsponsor heeft ze.

Zal eens kijken bij Beef en Steak thanks


Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk
 
Cor zei:
noskos zei:
Oh en als je nog op zoek bent naar HerQ?s. Beef en Steak, de nieuwe forumsponsor heeft ze.

Zal eens kijken bij Beef en Steak thanks


Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk


Zo hier is de ThermoWorks Signals-4 aangekomen. Heerlijk mooie robuust en gewichtig unit gelukkig



En installatie setup met IPad en IPhone fluit je van cent en zeer eenvoudig tot zover tevreden.
Eerste run met Signals gaat worden of Brisket of PullBeef.

Wordt vervolgd.

PS thanks Nokos voor vermelding van 4-Signals in dit topic


Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk
 
Wat ik zo kon zien lijkt hij heel erg op de Smoke. Alleen dan dubbel uitgevoerd :D
Het fijne van die Thermoworks dingen vind ik dat het gewoon goed en degelijk aanvoelt allemaal.
 
Cor zei:
Cor zei:
noskos zei:
Oh en als je nog op zoek bent naar HerQ?s. Beef en Steak, de nieuwe forumsponsor heeft ze.

Zal eens kijken bij Beef en Steak thanks


Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk


Zo hier is de ThermoWorks Signals-4 aangekomen. Heerlijk mooie robuust en gewichtig unit gelukkig



En installatie setup met IPad en IPhone fluit je van cent en zeer eenvoudig tot zover tevreden.
Eerste run met Signals gaat worden of Brisket of PullBeef.

Wordt vervolgd.

PS thanks Nokos voor vermelding van 4-Signals in dit topic


Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk
Kun je bij deze thermometer ook buiten huis de temperatuur volgen?

Verstuurd vanaf mijn Nokia 8.1 met Tapatalk

 
Cor zei:
Cor zei:
noskos zei:
Oh en als je nog op zoek bent naar HerQ?s. Beef en Steak, de nieuwe forumsponsor heeft ze.

Zal eens kijken bij Beef en Steak thanks


Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk


Zo hier is de ThermoWorks Signals-4 aangekomen. Heerlijk mooie robuust en gewichtig unit gelukkig



En installatie setup met IPad en IPhone fluit je van cent en zeer eenvoudig tot zover tevreden.
Eerste run met Signals gaat worden of Brisket of PullBeef.

Wordt vervolgd.

PS thanks Nokos voor vermelding van 4-Signals in dit topic


Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk

Nee buiten temperatuur kan ik hier niet op zien.


Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk
 
Terug
Bovenaan Onderaan