BasBQ
Beef en Steak

Eerste zelfbouw-BBQ, een ?-UDS

Goeie tip, heb ik bij het rooster ook gedaan. Bij de reflector heb ik de punten dichter bij elkaar gezet en alles op zich goed gemeten. Maar voor de toekomst een hele logische, thanks.
 
Ja, het schiet nu inderdaad op. En met alle materialen is het hele project na het uitbranden ook eigenlijk maar een middagje werk. Het originele idee was om het over een paar vrijdagavonden te verspreiden met 2 vrienden, maar nu denk ik dat ik 'm de avond dat mijn stappenboor binnen is af heb.  B-)
 
Tje, grote stappen snel thuis.
Maar jij dus niet
=))
 
Airflow nu even provisorisch met magneten, maar hij werkt:
Smoke03_zps2vj00187.jpg

Smoke02_zpsi5nyk7fm.jpg

BCC10_zps8u8wzkj4.jpg


:blush:
 
Nou en of die werkt zeg, lekker!
 
Kijk eens bij warmteservice (of willekeurige groothandel voor installatietechniek) voor een kogelkraan. Als je deze met de goede maat voorboort kun je het er zo in draaien..


Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk
 
Na al die jaren toch weer een vraag: weet iemand hoe ik aan een luchtregelaar voor mijn UDS kan komen? Ik heb op mijn 120 liter-UDS nu ??n van deze zitten:

Ik heb voor mijn eerste UDS een gat geboord voor een standaard kraantje, met de dremel op maat gemaakt. was zo goed gelukt dat ik de afsluiter er in kon schroeven, hoefde hem niet eens met een ring aan de binnenkant vast te zetten.
anders door het gat steken en aan de binnenkant met een moer op je vat klemmen.
 
Bart1978 zei:
Na al die jaren toch weer een vraag: weet iemand hoe ik aan een luchtregelaar voor mijn UDS kan komen? Ik heb op mijn 120 liter-UDS nu ??n van deze zitten:

Ik heb voor mijn eerste UDS een gat geboord voor een standaard kraantje, met de dremel op maat gemaakt. was zo goed gelukt dat ik de afsluiter er in kon schroeven, hoefde hem niet eens met een ring aan de binnenkant vast te zetten.
anders door het gat steken en aan de binnenkant met een moer op je vat klemmen.

Heb ik op mijn kleine UDS ook gedaan, maar die zit lang niet zo mooi. Maar goede tip, ik ga eens kijken of dat lukt.
 
Terug
Bovenaan Onderaan