Laatst mijn half jaar oude WMT57 eens onderworpen aan een dubbele test, eerst het recept wat al enkele maanden op mijn verlanglijstje stond na aankoop van de boeken Smokey Goodness en Het Vuur de Baas: Pulled pork. Vlak daarna ook de BCC gemaakt, maar die zal ik in een apart draadje stoppen. Eerst de weken voorafgaand een paar keer spareribs gemaakt om temperatuur onder controle te krijgen en toen dat eenmaal in de hand was kon de eerste procureur aangeschaft worden! Ik heb het wedstrijdrecept van Noskos gebruikt omdat ik daar uitermate veel vertrouwen in had
Vervolgens de avond van tevoren gerubt en ge?njecteerd
De volgende ochtend 0800u begonnen.
De temperatuur liep gedurende 4u mooi gestaag op richting inpaktemperatuur.
Na het inpakken weer terug op de Q.
Na ongeveer 6u gaf de Grilleye de magische 88gr aan.
Gaarheid gecheckt en vervolgens van de Q af. Na het rusten kon het leuke werk beginnen!
Na 15min in het zweet gepulled te hebben kon het allerleukste beginnen: het verorberen, het was hemels!
Helaas zat er niet veel bark aan. Volgende keer ga ik proberen een betere bark te cre?ren door glaze aan te brengen in de laatste fase. Of moet ik die op een andere manier cre?ren?
Verstuurd vanaf mijn SM-G950F met Tapatalk
Vervolgens de avond van tevoren gerubt en ge?njecteerd
De volgende ochtend 0800u begonnen.
De temperatuur liep gedurende 4u mooi gestaag op richting inpaktemperatuur.
Na het inpakken weer terug op de Q.
Na ongeveer 6u gaf de Grilleye de magische 88gr aan.
Gaarheid gecheckt en vervolgens van de Q af. Na het rusten kon het leuke werk beginnen!
Na 15min in het zweet gepulled te hebben kon het allerleukste beginnen: het verorberen, het was hemels!
Helaas zat er niet veel bark aan. Volgende keer ga ik proberen een betere bark te cre?ren door glaze aan te brengen in de laatste fase. Of moet ik die op een andere manier cre?ren?
Verstuurd vanaf mijn SM-G950F met Tapatalk