Absoluut, ik ben benieuwd naar het resultaatNiet iets specifieks. Ik had het liggen en leek me een mooie kans om het te gebruiken.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Absoluut, ik ben benieuwd naar het resultaatNiet iets specifieks. Ik had het liggen en leek me een mooie kans om het te gebruiken.
Bekijk bijlage 27568
Alvast wat burnt ends als lunch. Dit is misschien wel het meest barbecue-igste stukje barbecue dat ik ooit gegeten heb.
Kwijl...Bekijk bijlage 27570
Daarnaast net even in de brisket geprikt. Een groot stuk van de flat zakte de thermapen in door zn eigen gewicht zo mals. Denk nog een kwartiertje tot de rest dr ook is! Kan die mooi lang rusten!
Nee deze heb ik dr rond 10:30 opgelegd dacht ik. Gewoon gewacht tot er een bark op zat en verder niks speciaals mee gedaan.Ziet er zalig uit. Had je deze erbij meteen liggen in de Q?
Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk
Nee deze heb ik dr rond 10:30 opgelegd dacht ik. Gewoon gewacht tot er een bark op zat en verder niks speciaals mee gedaan.
Dat ziet er alvast zalig uit!Bekijk bijlage 27568
Alvast wat burnt ends als lunch. Dit is misschien wel het meest barbecue-igste stukje barbecue dat ik ooit gegeten heb.
Kwijl...Bekijk bijlage 27570
Daarnaast net even in de brisket geprikt. Een groot stuk van de flat zakte de thermapen in door zn eigen gewicht zo mals. Denk nog een kwartiertje tot de rest dr ook is! Kan die mooi lang rusten!
Haha ja, je moet altijd iets aan ruimte overlaten voor verbetering he :-DVan harte gefeliciteerd met je koei! Mooie sessie! Aan de buigtest te zien had hij nog iets verder gekund maar dat is mierenneuken