BasBQ
Beef en Steak

Een 'snelle' snack

Romson

Vuurmaker
Berichten
94
Afgelopen weekend hadden we bezoek en moest ik even snel verzinnen wat er gegeten moest worden. Na eindeloze gedachten van de meest exotische gerechten viel bij mij het kwartje... zoveel zullen we toch niet eten. Dan maar een kleiner portie van de exotische gerechten? Al snel bleek ik nog een probleem te hebben en dat was een tekort aan tijd en ingrediënten.

Uiteindelijk dan maar wat snellere hapjes. Moinkballs (recept van Nasq), jerk chickenwings en daarna nog een schotel met chorizodip (recept van bbqjunkienl).

De Moinkballs waren als eerst omdat die op de laagste temperatuur moesten en zodoende kon ik per vervolg gerecht de temperatuur in de Q opschroeven. Dit ging gepaard met de nodige biertjes. Het is mij helemaal ontschoten foto's te maken van de overige gerechten en ik geef het speciaalbier daarvan de schuld.

De moinkballs waren overheerlijk! Als enige aanpassing dat er cheddar is gebruikt in plaars van parmezaanse kaas. Ik weet nu in ieder geval welke snack er sowieso op het menu komt wanneer er borrelhapjes gemaakt moeten worden.

Gauw naar het volgende weekend om weer wat leuks te maken!

6c0ed6670f41b6cc79023b3fb353d851.jpg
764c64c11e0b792764790e55c120cb40.jpg


Verstuurd vanaf mijn SM-S921B met Tapatalk
 
Mooie plaatjes zal gesmaakt hebben.
Los van de maaltijden gaat hij bij ons ook steeds vaker aan voor een "bite" zeker als het lekker weer is maar ook voor verjaardagen enz.
 
Terug
Bovenaan Onderaan