BasBQ
Beef en Steak

Een nieuwe groet uit Gouda

FjossePjotr

Tondelzoeker
Berichten
8
Goedemorgen allemaal,

Nou, ik ben dus Peter, 34 jaar en ik kom uit Gouda.
Twee jaar geleden heel enthousiast begonnen met bbq'en op een Boretti Barilo. Leuke gerechten erop kunnen maken, maar toch kreeg ik de temperatuur niet erg stabiel hierop, waardoor ik bij een low & slow gerecht ook echt alle tijd erbij moest zitten om hem af te blijven stellen. Of dit mijn onkunde is of een beperking van de BBQ durf ik nog niet te zeggen... ;)
Sinds enkele maanden een Bastard Large in de tuin staan en er is een wereld voor me opengegaan! Sindsdien minimaal 1x per week verschillende gerechten geprobeerd en alles op perfecte constante temperaturen.
Ik hoop hier op het forum vooral veel informatie te vinden om m'n BBQ kunsten verder uit te breiden en gezellig te kletsen met mede BBQ fanaten!

IMG_20220612_163247.jpg
 
Welkom Peter!

De Boretti staat niet echt bekend om zijn stabiele temperatuur, met die basterd moet het wel goedkomen.
 
Welkom Peter
 
Welkom hier , en Q plezier met je Bastard
 
Welkom Peter!

De Boretti staat niet echt bekend om zijn stabiele temperatuur, met die basterd moet het wel goedkomen.
Gelukkig Zzzjon,

Mijn zwager gaf al aan de het aan mij lag, maar dat valt dus mee als ik je bericht lees en de andere ervaringen hier op het forum, haha
 
Welkom Peter, benieuwd naar je creaties met je nieuwe BBQ
 
Terug
Bovenaan Onderaan