BasBQ
Beef en Steak

ECHT houtskool professional

Toevallig heb ik deze nu ook , was in de aanbieding bij Sligro (Dammers was al op 🥹) dus deze mee genomen.
Grote stukken (enkele zelf te groot 😅)
Ben halfweg de eerste zak , weet nog niet hoeveel gruis / klein spul overblijft.
Maar mooi neutraal en brand prima.
dat is dus ook mijn ervaring. Ik heb al vaker zakken gehaald de laatste tijd en ben er zeer tevreden over. 1 keer een stuk gehad dat te groot was om in mijn bbq te leggen, deze was niet goed verkoold waardoor het te veel rookte, maar verder ben ik een tevreden gebruiker.
ik kwam dit topic tegen van een tijd geleden en daardoor kwam de vraag in me op of ik niet kritisch genoeg ben of dat Echt een verbeterslag heeft gemaakt
 
  • Leuk
Waarderingen: Rdj
Mijn laatste 3 zakken van ECHT professional bevatte wel 2 tot 5 grote stukken die niet goed verkoold waren waardoor het veel te veel rookte. Verder is is het prima houtskool. Voor echt langere sessies moet je wel een hardere soort houtskool gaan gebruiken.
 
Mijn laatste 3 zakken van ECHT professional bevatte wel 2 tot 5 grote stukken die niet goed verkoold waren waardoor het veel te veel rookte. Verder is is het prima houtskool. Voor echt langere sessies moet je wel een hardere soort houtskool gaan gebruiken.
Heb met deze en met dammers met gemak 8 uur low en slow gedaan met daarna nog een kwart over in de kolenmand. Dus gaat prima als je goed je Kamado inregeld .
 
Nadeel overigens van Dammers vind ik, dat je ze niet even om de hoek haalt. Ben ze tot nu toe enkel nog maar tegen gekomen op internet.. Sligro of Hanos heeft ze niet.
Haal het ook bij de sligro
 
De Intratuin heeft ook Dammers, althans hier in de Hoeksche Waard.
 
Wij gaan altijd naar BBQing.nl in Dordrecht ,das een perfecte zaak en daar kan je kiezen uit diverse soorten houtskool.
Ik denk ik zeg het even ,ik heb geen aandelen maar gewoon een fijne zaak ook ,Dammers.
 
Terug
Bovenaan Onderaan