BasBQ
Beef en Steak

De Weber Go-anywhere op gas, is dat wat?

Mooie modificatie, en mooie gerechten.

Eerlijk gezegd gebruik ik mijn BBQ meestal als oven en als ik grill en flare ups heb verplaats ik het vlees.
Voor smaak gebruik ik rookhout
 
Mooie aanpassing! Mooi verslag!
 
Mooi verslag.
En een goeie vakantie zo te zien.
 
Geinig zeg... nou maar hopen dat die Xenos ze nog in het assortiment hebben...?
 
Zouden grill grates het probleem ook oplossen denk je?
Is wel een duurdere oplossing, maar die kan je eventueel ook op je gewone wga gebruiken.
 
Hi, ik zie nu pas deze topic en kan de foto's helaas niet bekijken. Vandaar dit berichtje. wat voor item is er nu precies gebruikt van de Xenos?
 
Sinds een week al helemaal in de stress. Had een vakantie geboekt waar je niet op kolen mag bbq-en (Ja soms gaan kids voor). Vond de standaard WGA Gas ook geen optie, maar met deze verbouwing komt het vast goed. Bedankt voor het delen jaren geleden :)
 
Grill Grates voor op de gas-WGA is ook een mooie optie voor je wellicht Richard!
 
Sander72 zei:
Grill Grates voor op de gas-WGA is ook een mooie optie voor je wellicht Richard!

Die heb ik idd voor mijn normale WGA, maar dan krijg je toch niet die mooie vet verbranding op de flavorizer bars? Wel mooie grillstrepen
 
heb de grill grates ook op de GAS WGA, werkt perfect
 
Ga ik dat eerst eens proberen. Die leg je dan gewoon op het bestaande rooster?
 
richard0501 zei:
Ja op het rooster. en ik weet een shop waar ze tot vanavond nog in de aanbieding zijnĀ  ;)

In die shop had ik ze vorig jaar al besteldĀ  :D
 
richard0501 zei:
Ja op het rooster. en ik weet een shop waar ze tot vanavond nog in de aanbieding zijnĀ  ;)Ā  (zie ondergetekende)

nog geen ?65,-

Bij mij liggen ze ipv het rooster, niet er op. De GAS WGA heeft namelijk geen rooster maar zo'n bakplaat. Dus daar kun je ze niet op leggen.
 
vogels zei:
De GAS WGA heeft namelijk geen rooster maar zo'n bakplaat. Dus daar kun je ze niet op leggen.

Ja die Bakplaat is de reden dat ik zo blij ben met dit topic. Ik snap er niks van waarom Weber dit doet ipv een normaal rooster en Flavour bars. Ach ja het is sowieso alleen voor vakanties waar kolen verboden is, want fikkie stoken en rook blijft natuurlijk het mooist :D
 
Terug
Bovenaan Onderaan