BasBQ
Beef en Steak

De vraag is niet of, maar wanneer...

K

Kobold

Gast
Ok, je hebt wat ijzer en een paar idee?n...
Wil er wat van maken dus je wordt lid van een forum...
Vervolgens krijg je ongewild een hoop tijd om je in de materie onder te dompelen en weet je je project succesvol af te ronden.
Al experimenterend en met groeiend enthousiasme betrek je steeds meer mensen in je liefhebberij en gaande de tijd kleeft er steeds meer materiaal aan...
Je gaat treffens aflopen en laat je meeslepen in elkaars enthousiasme...
Dan, op een zonnige dag in mei besluit je alles een flink te gaan onderhouden en wordt je ineens geconfronteerd met de volgende line-up:
BILD2326.jpg

BILD2323.jpg

BILD2324.jpg

en dan besef je: het is behoorlijke verzameling geworden...
En de vraag is in deze dus niet of het uit de hand gelopen is, maar wanneer...
 
haha hij is leuk peter
 
Je mist nog een keramische barbecue in je verzameling, je bent nog lang niet klaar ;)
 
noskos zei:
Je mist nog een keramische barbecue in je verzameling, je bent nog lang niet klaar ;)

Ik zoek nog een sponsor, en stook Teerbeminde nou niet op!
Die begint ook steeds over groen keramiek staat mooi in de tuin, en dan kun je ook zo'n authentieke pizzaoven metselen, en als je dan aan de andere kant zo'n stenen bbq pit metselt, dat is toch hardstikke leuk?
zie je het voor je?
De meerpalen heb ik al langs de beschoeiing in het kanaal geheid, maar dat schip met geld moet eerst nog afmeren hier....

En ik neig meer naar een Primo ipv een ei.....
 
Primo voor jou en een eitje voor Teerbeminde?!? ;)
 
noskos zei:
Primo voor jou en een eitje voor Teerbeminde?!? ;)

Peter een primo XL en teerbeminde een BGE mini zeker ;)
 
Gerard777 zei:
noskos zei:
Primo voor jou en een eitje voor Teerbeminde?!? ;)

Peter een primo XL en teerbeminde een BGE mini zeker ;)
En jij denkt dat ze daar genoegen mee neemt?
Die UDS die op de foto staat, is reeds geclaimd, en ik mag er ook wel eens iets in maken...
moet ik een week (minstens) lief zijn, daarnaast als adviseur, steun en toeverlaat optreden (zonder cynisme noch sarcasme)
In geval van twijfel wordt een volgend verzoek genadeloos neergesabeld.....
en dan met een mini egg aankomen? als ze het kan optillen kwakt ze het in mijn nek!
Zucht... je wilt niet weten hoeveel ze van me houdt....
 
Mooie verzameling Peter, zelf heb ik boom gepland waar ik hoop dat geld aan komt ;)
 
Nu nog een gassertje en en Tefal grill er bij en het euvre is compleet, Peter ! ! !
;D ;D ;D ;D
 
Met zo'n set hardware kun je de catering in. Dan verdien je zo'n Primo bij elkaar in het weekend. Maak je van je hobby een leuke bijverdienste.
 
Bert zei:
Met zo'n set hardware kun je de catering in. Dan verdien je zo'n Primo bij elkaar in het weekend. Maak je van je hobby een leuke bijverdienste.

Inderdaad, zo is bij mij het keramiek in de tuin gekomen, maar pas op! Dan breidt de collectie nog verder uit! ;)

maar ik zeg altijd: je hebt n??it teveel barbecues!
 
Bert zei:
Met zo'n set hardware kun je de catering in
Dat is eigenlijk ook een beetje de bedoeling, alleen mijn marketing skills zijn nog onder de maat, ik ben te aardig (lees: ik reken niet genoeg om er wat aan over te houden) en nog redelijk onzeker dat ik aan de verwachting (welke eigenlijk)kan voldoen.
enkele feestjes gedaan en daar is men zeer lovend geweest, maar het draait niet uit op concrete opdrachten.
Inmiddels wel mijn sociale hygi?ne gehaald en ingeschreven bij kvk.
Intussen wel gemerkt dat op markten staan niet loopt, tenzij je op zo'n gekkenhuis staat als bv rollende keukens.
 
ik denk dat Jord en Dikkie en Jeroen dikke omzet draaien dit weekend
 
Kobold zei:
Gerard777 zei:
noskos zei:
Primo voor jou en een eitje voor Teerbeminde?!? ;)

Peter een primo XL en teerbeminde een BGE mini zeker ;)
En jij denkt dat ze daar genoegen mee neemt?
Die UDS die op de foto staat, is reeds geclaimd, en ik mag er ook wel eens iets in maken...
moet ik een week (minstens) lief zijn, daarnaast als adviseur, steun en toeverlaat optreden (zonder cynisme noch sarcasme)
In geval van twijfel wordt een volgend verzoek genadeloos neergesabeld.....
en dan met een mini egg aankomen? als ze het kan optillen kwakt ze het in mijn nek!
Zucht... je wilt niet weten hoeveel ze van me houdt....


MHOEHAHAHAHAHAHAHA
(vooral die laatste zin.......)

Mijn verzameling groeit ook langzaam

Weber performer, WGA, BGE L, ProQ 20 exel en een cadac skotelbraai.
Maar die verspreid ik over diverse ruimtes en in de caravan.
Staat ook nog een weber compact nieuw in doos op zolder (spaaraktie op werk)
Maar ik bezweer de Mrs dat er ook vast weer wat verkocht gaat worden binnenkort...... ::)
 
Terug
Bovenaan Onderaan