BasBQ
Beef en Steak

Dammers gaat weer leveren,ook aan particulieren.(briketten)

Achtien euro dat is niet voor niks maar ook niet onoverkomelijk denk ik.

Met een doos kan ik vier keer uitgebreid barbecuen, dat is dus 4,50 ? per keer als ik dat vergelijk met de zestig euro aan eten die er bij zo'n sessie opgegeten wordt valt de prijs voor de briketten in het niet ;)
 
Dammers is er ook eigenlijk niet voor de particulier, zij importeren het en verkopen het dan via Ecologisch, Vuur en Rook en dergelijke.

Als zij het goedkoper aan ons gaan verkopen dan worden hun wederverkopers boos ;).
 
Frits zei:
Achtien euro dat is niet voor niks maar ook niet onoverkomelijk denk ik.

Met een doos kan ik vier keer uitgebreid barbecuen, dat is dus 4,50 ? per keer als ik dat vergelijk met de zestig euro aan eten die er bij zo'n sessie opgegeten wordt valt de prijs voor de briketten in het niet ;)

+1
 
Oh het is eigenlijk een groothandel... Dat wist ik niet.
Maar als je van het genootschap een stichting maakt zou je het misschien collectief in kunnen kopen tegen groothandelsprijzen prijzen??? Of is dat te makkelijk gedacht?
 
Jeroen dat zou inderdaad een optie kunnen zijn. Vaak krijg je korting als je een hele pallet afneemt.

Bij Ecobrassa komt dat dan neer op geloof ik 16 ? per doos, maar dan moet je het nog gaan verdelen :(. het scheelt slechts twee euro dus 0,50 cent per keer als je de barbecue aansteekt.
Je kan veel makkelijker geld besparen door je eten goed in te kopen, door spullen in de reclame te kopen of incourante delen te eten. Dat gaat gelijk met euro's tegelijk.
 
Helemaal geen enkel nieuws meer van het brikettenslagveld?
Mijn laatste ecobrasa gaat er van de week aan.
En dan gaan we vrolijk verder met Terlanco briketjes. Ben ik z??r tevreden over.
Bovendien is ook mijn Black Ranch op en daar was ik ook zeer tevreden over.
 
Vuur en rook levert ook ecobrasa Willy.
 
Vuurenrook betaal je 1,67 per kilo. je krijgt dan wel 3 kg verpakkingen, maar dat maakt denk ik niet zoveel uit... Ik heb wel het idee dat het op=op is....
 
ik heb het idee dat eco-logisch gewoon ecobrassa blijft leveren, en ik dacht ook gehoord te hebben dat dammers ecobrassa gaat verkopen?
 
D?t heb ik ook gehoord...
 
Mooie weekaanbieding bij vuur en rook:
http://www.vuurenrook.nl/weekaanbieding

5x3 kilo dozen voor 24,95.
Zeker voor de iets minder fanatieke bbq-er dan hier gebruikelijk is ;)

Ik heb voor 4 mensen besteld en hij komt ze morgen al brengen. Top service.
 
Terug
Bovenaan Onderaan