BasBQ
Beef en Steak

Dammers gaat weer leveren,ook aan particulieren.(briketten)

 
 
 
 

Mike v R

Forum Meubilair
Berichten
10.409
Dammers gaat weer leveren,ook aan particulieren.
1 nadeel het duurt nog even,het zal rond 25 juni zijn dat het weer leverbaar is.
Prijs is nog niet bekend.
 
We zullen het wel zien :D
 
Als het nog dezelfde kwaliteit is als vroeger en de prijs is redelijk, zal dat weer een heleboel mensen blij maken!

Ik meen ergens gelezen te hebben dat de prijs ook richting ? 20,00 zou gaan. Reden o.a. fors duudere transportkosten als gevolg van de brandstofprijzen. 
 
Ze zijn redelijk hetzelfde bij lange sessies.
 
Fijn dan hebben we weer wat te kiezen :)
 
Inderdaad Dick. De prijs gaat fors omhoog. Ook rond de 20 euries
 
Momenteel haal ik via via Flamy briketten bij de Colruyt in Belgi?, ?13,95 p/s, per afname van 3 dozen.
Helaas heeft de importeur die EB onbetaalbaar heeft gemaakt de importrechten voor Nederland verworven en de intentie is om de prijs gelijk aan EB te schakelen (hij is trouwens wel gestopt met het importeren van EB, daar verdiende hij te weinig aan, vandaar dat Dammers weer aan particulieren mag leveren)
 
wat heeft Dammers met LuJaBa (Ecobrasa) te maken dan?
Naar mijn weten werkt Dammers niet samen met hem
 
Dammers leverde niet meer aan particulieren omdat ze hun zakelijke klanten wilden behouden. Ze hadden zo weinig voorraad dat als ze particulieren zouden leveren er niks overbleef voor hun vaste afnemers. Ik wilde een pallet kokos kopen, maar ze hebben het niet meer, de voorraad is op en ze verwachten half mei de nieuwe voorraad. Dus het verhaal particulier en zakelijk is afhankelijk van de voorraad...
 
Bedankt Marc, dat geeft de burger weer moed.
 
dat is goed nieuws marc, ik ben er blij mee
 
Ecobrasa bevalt mij ook erg goed, is het alleen ophalen of verzend Dammers ook ?
 
Alflies zei:
Ecobrasa bevalt mij ook erg goed, is het alleen ophalen of verzend Dammers ook ?

Reken er maar op dat het bij Dammers alleen af halen is.
 
Alflies zei:
Ecobrasa bevalt mij ook erg goed, is het alleen ophalen of verzend Dammers ook ?

Je kan dan altijd via Eco-logisch blijven bestellen, die verzenden wel
 
Spiffs zei:
Dammers verzend inderdaad niet zelf, maar hij levert wel aan div adressen waaronder eco-logisch.
Komen ze ook met andere Briketten?
 
Ecobrasa kost bij Dammers 18euro voor 10kg.
 
Terug
Bovenaan Onderaan